מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ויקטור
ציון כללי:
9.70
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.77
זמנים 9.77
מחיר 9.51
איכות 9.69
דירוג כללי 9.70
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
גיא ברנתן, תל אביב.
משוב: 14/11/2019
תיאור השירות:
תיקון תרמוסטט ודוד שמש.
חוות דעת:
היה פשוט אחלה, תותח! שירות מהיר ומקצועי, אני ממש מרוצה, נותנת עשר בהכל! ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דניאל לוריא, תל אביב.
משוב: 31/10/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר בדוד שמש.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, הוא עשה עבודה יוצאת מן הכלל. תוך כדי העבודה התברר שגם הברז שבור מבפנים, הוא הגיע פעם שנייה לתקן את הברז והיה ממש על הכיפאק יצא ממש מלך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירלי בן יהונתן, תל אביב.
משוב: 27/08/2019
תיאור השירות:
תיקון צינור של דוד שמש.
חוות דעת:
היה נעים ואדיב, פתר את הבעיה והיה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירון לביא, תל אביב.
משוב: 30/06/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בדוד שמש.
חוות דעת:
ויקטור עשה עבודה טובה מאוד, אדם מקסים ואני מאוד מרוצה! חזר אלי פעם שניה כי התקלה לא הסתדרה עד הסוף. בנוסף, אמר שזו עבודה קטנה ולא גבה עליה עלות, ממליץ עליו מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
כפיר נחום, תל אביב.
משוב: 12/05/2019
תיאור השירות:
תיקון חיבור חשמל בדוד שמש.
חוות דעת:
היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ז'נה ורדי, תל אביב.
משוב: 02/05/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה מדוד שמש.
חוות דעת:
הכל היה מצוין! אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עומר תורג׳מן, תל אביב.
משוב: 15/04/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה והארכת צינורות בדוד שמש.
חוות דעת:
שירות מעולה וממש טוב. ויקטור מקצועי, עשה את העבודה מהר והמחיר סביר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מירי דוידי, שוהם.
אשרור: 05/01/2020
משוב: 02/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בדוד שמש.
חוות דעת:
ויקטור ביצע את העבודה באופן מעולה. טיפס על גג רעפים ישן וכדי לתקן את הנזילה מהדוד שמש. הוא היה מקצוען, אמין, שירותי, עמד בזמנים והגיע מיידית. ממליצה על ויקטור בחום וללא רבב. שאפו ענק. היה ממש מעל ומעבר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקוב גולדשטיין, רמת גן.
משוב: 01/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מד טמפרטורה בדוד שמש.
חוות דעת:
מגיע לו יותר מ- 12 בהכל! מאוד נחמד, הסביר מה שצריך, חייכן, עמד בזמנים, עבד נקי, קשה לי למצוא משהו אחד שלילי או לא נחמד להגיד עליו, המחיר זול לדעתי, סמכתי עליו במחירים בעיניים עצומות והמלצתי עליו לחברים שלי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעם ארדמן, הרצליה.
משוב: 29/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מפסק חשמלי של דוד שמש.
חוות דעת:
מאד מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 370 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק