מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ויקטור
ציון כללי:
9.65
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.74
זמנים 9.73
מחיר 9.40
איכות 9.65
דירוג כללי 9.65
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עדן גלברט, תל אביב.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
התקנת דוד חשמל.
חוות דעת:
התקשרתי לויקטור שהגיע לבדוק אם הדוד באמת לא עובד, אחרי שבדק חזר יום למחרת והתקין דוד חדש.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
בת אל לוש, תל אביב.
משוב: 19/01/2020
תיאור השירות:
תיקון תרמוסטט.
חוות דעת:
ויקטור מדהים, הגיע אלי תוך שעתיים מהרגע שהתקשרתי, היה מאוד מקצועי תיקן את הבעיה במהירות והמחיר הוגן בהחלט. ממליצה בחום! תודה רבה :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איריס לוינבאום, תל אביב.
משוב: 16/01/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום ותרמוסטט בדוד שמש.
חוות דעת:
ויקטור היה מצוין, עשה עבודה טובה והייתי מרוצה! הוא הגיע ביום שישי בהתראה קצרה, היה מקצועי ונעים, אני ממש ממליצה עליו (: נדיר למצוא אנשים כאלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר חירם, תל אביב.
אשרור: 16/01/2020
משוב: 17/11/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש של אמקור.
חוות דעת:
התרשמות מצוינת. הוא בא בזמן ועשה את מה שאמר שיעשה. ביקשתי שיעשה עוד משהו והוא עשה והיה מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה פארן, תל אביב.
אשרור: 13/01/2020
משוב: 04/11/2019
תיאור השירות:
החלפת פלאנ'ג, תרמוסטט וגוף חימום.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, עשה עבודה לבת שלי. התנהג יפה וזה מצא חן בעיניה, הוא עשה תיקון כמו שצריך והמחיר סביר. אני אמשיך לקרא לו בהמשך אם תהיה לי בעיה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רמיל פרגולייב, תל אביב.
אשרור: 13/01/2020
משוב: 14/11/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום וחלקים נוספים בדוד חשמל .
חוות דעת:
אחלה בחור. מקצוען חבל על הזמן. אני מרוצה ממנו. שמרתי את המספר שלו לפעמים הבאות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מריה גרבר, תל אביב.
אשרור: 27/12/2019
משוב: 28/10/2019
תיאור השירות:
תיקון צינור בעקבות דליפה מדוד חשמל.
חוות דעת:
היה נהדר, הוא הגיע בדיוק בזמן, עשה עבודה נקייה ומסודרת ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עומר עינב, תל אביב.
משוב: 26/12/2019
תיאור השירות:
החלפת רכיב בדוד חשמל כולל אספקת החלק.
חוות דעת:
ויקטור היה מעולה, חמוד מאוד, מקצועי, הקדים והיה ממש מאה אחוז, הייתה בעיה בגוף החימום החדש אחרי שתיקן והוא חזר מיד והחליף אותו.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא שגיא, תל אביב.
משוב: 23/12/2019
תיאור השירות:
החלפת מתג לדוד.
חוות דעת:
ויקטור בחור מקצועי, עשה את העבודה מהר ויעיל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סיגל גולדין, תל אביב.
משוב: 22/12/2019
תיאור השירות:
החלפת רעף שבור מתחת לקולט.
חוות דעת:
ויקטור היה בסדר גמור, הגיע אלי הסביר על הבעיה והיה סבבה אבל את מבחן התוצאה נראה רק בגשם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 375 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק