מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
גולן
ציון כללי:
9.27
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.64
זמנים 9.45
מחיר 9.09
איכות 9.27
דירוג כללי 9.27
התפלגות

מחושב על 11 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
בן בן אלי, אלפי מנשה.
משוב: 24/09/2019
תיאור השירות:
החלפת ניאגרה, ברז ניל ותיקון נזילה בצינור שופכה עבור עסק.
חוות דעת:
גולן חמד של בחור, השירות והיחס נהדרים, מקצוען אמיתי, הופתעתי ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
פלית לזרוב, אלפי מנשה.
משוב: 25/08/2019
תיאור השירות:
תיקון צינור שהתפוצץ באמבטיה.
חוות דעת:
גולן אמין ומהמם ממש! הוא מקצוען, שירותי ומגיע בזמן. היה עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ברטה אייזן, אלפי מנשה.
משוב: 24/09/2019
תיאור השירות:
איתור ותיקון נזילה בשירותים.
חוות דעת:
חוות דעתי מעולה! אני מרוצה מאוד. הוא היה זמין וביצע את העבודה במהירות ובמחיר סביר. הכל עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ציפי גרבינסקי, כפר סבא.
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצנרת של בניין מגורים.
חוות דעת:
גולן עשה עבודה בסדר גמור, ענה לטלפונים והגיע לעבוד בזמן.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
עדן פוסין, אלפי מנשה.
משוב: 28/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בברז שיבר מים ראשי.
חוות דעת:
מהמם ואין כמותו. אם אומר שבא אז בא, מגיע בשעות לא שעות ואין פעם אחת שנתקלתי בסירוב. פשוט מציל אותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דותן ברוורמן, אלפי מנשה.
משוב: 23/07/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במערכת הביוב.
חוות דעת:
גולן הגיע בזמן כמו שהתחייב אפילו קצת לפני, היה חביב, נעים והייתי נעזר בו שוב.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ערן קבלין, רמת גן.
משוב: 16/07/2019
תיאור השירות:
החלפת תשתית צנרת ותשתית ביוב לבית שכללה שבירת בטון מוחלק והחזרת השטח לקדמותו.
חוות דעת:
הוא מעולה! מקצועי, אמין, יסודי, אחראי והמחיר שלו הוגן. הוא החליף לי תשתית של צנרת והיה צריך לעשות הרבה עבודות מסביב, הוא החזיר את המצב לקדמותו כאילו לא היה כלום לפני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חגית אלמליח, כפר סבא.
משוב: 18/03/2019
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ בצנרת בכמה מוקדים בבית.
חוות דעת:
היה לי פיצוץ מים בכמה מוקדים בבית. הוא הגיע מאוד מהר, איתר את מוקדי הפיצוץ וסידר את הדליפה. הוא טיפל בבעיה בצורה מאוד מקצועית, הוא היה אמין והמחיר שלקח היה זול.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יונתן חדד, הרצליה.
משוב: 15/06/2019
תיאור השירות:
החלפת צנרת באמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, היה אמין מאוד, עשה עבודה טובה ואם אצטרך אקח אותו שוב.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 15/06/2019
תיאור השירות:
חיבור מים חמים למקלחת.
חוות דעת:
היינו מאוכזבים, אינסטלטור קודם לפניו נתן הצעת מחיר הרבה יותר נמוכה וכשהוא תיקן את המים החמים במקלחת הוא דפק לנו את הלחץ מים בברז.
איכות
6
מחיר
5
זמנים
8
יחס
8
6
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 11 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק