מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מיידן
ציון כללי:
9.38
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.67
זמנים 9.56
מחיר 8.85
איכות 9.39
דירוג כללי 9.38
התפלגות

מחושב על 93 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שלי מושנברג, נשר.
אשרור: 02/01/2020
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי ותיקון מזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
מיידן היה מעולה, עבד נקי, מקצועי מאוד, היה סבלני ואדיב. היה כיף לעבוד איתו הוא אמין ואני מרוצה מהשירות!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אולגה בליז'בסקי, יקנעם עילית.
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
התקנת שני מזגני עילי של חברת TCL וסמסונג שכלל פירוק מזגן.
חוות דעת:
הוא ביצע לי שתי עבודות והוא עשה עבודה טובה, הגיע בזמן ונראה מקצועי. אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן 1.5 כ"ס.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה טובה, היה זמין, הגיע בזמן והיה נחמד. עשה את הכל לפי מה שקבענו ואלתר כמה דברים כדי שההתקנה תצא טוב.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יצחק שטרנברג, חיפה.
אשרור: 09/01/2020
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני לגבי תיקון מזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
התרשמתי מאד לטובה, הדריך אותי מה לעשות, אמר שכנראה יש מסנן על המאייד ולנקות אותו, עשיתי את זה וזה אכן פתר את הבעיה, הוא היה אחלה ולא גבה תשלום על העבודה,
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אליהו אטיאס, טירת כרמל.
אשרור: 02/01/2020
משוב: 27/06/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא הגיע לבדוק מהי התקלה והסתבר שלא הייתה תקלה. היה איתי בקשר, הגיע בזמן בשעה שקבענו. הפעיל את המזגן לאחר הבדיקה, חיכה וראה שהכל בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מורי הוד, חיפה.
אשרור: 11/12/2019
משוב: 24/07/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן.
חוות דעת:
היה בסדר אבל ביקש מחיר שהיה מוגזם לדעתי.
איכות
6
מחיר
3
זמנים
8
יחס
8
6
כללי
גירסאות
בת-אל ברזילי, חיפה.
אשרור: 09/12/2019
משוב: 23/07/2019
תיאור השירות:
פירוק מזגן והתקנת שני מזגנים רגילים של חברת טורנדו ותדיראן.
חוות דעת:
מיידן הגיע עם עוד עובד והם היו מאוד נחמדים ומקצועיים! העבודה הייתה מאוד מורכבת אבל הם ביצעו אותה בהצלחה, לא רק זה הם גם ניקו אחריהם, השאירו מבריק! הם פשוט משהו לא רגיל, ממש ממליצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל טרינקר, חיפה.
אשרור: 05/12/2019
משוב: 23/08/2019
תיאור השירות:
ניקוי מזגן בעקבות סתימה.
חוות דעת:
התרשמתי לטובה מהזמינות והמקצועיות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
אלון דור, חיפה.
אשרור: 04/12/2019
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן גדול של חברת תדיראן, 2 כוח סוס.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן ולאחר בדיקה החלטנו לא לתקן כי החלק שצריך להחליף מאוד יקר, קבענו טלפנית מראש את עלות הביקור אם לא יהיה תיקון וגבה את אותו המחיר שלדעתי הוגן מאוד, הוא אדיב ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טלי בראון, טירת כרמל.
משוב: 31/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה ממש בסדר גמור. הוא היה מנומס, פייר במחיר, נחמד ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 93 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק