מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אמיר
ציון כללי:
9.87
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.87
זמנים 9.93
מחיר 9.65
איכות 9.88
דירוג כללי 9.87
התפלגות

מחושב על 60 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אורי הלוי, בני ברק.
אשרור: 02/12/2019
משוב: 08/04/2019
תיאור השירות:
התקנת נקודת חשמל.
חוות דעת:
פצצה, צריך כאלה בעלי מקצוע! התרשמתי מהאדיבות, שירות, שאל אם הכל בסדר והיה עם יד על הדופק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מאיה ארוך, רמת גן.
אשרור: 29/07/2019
משוב: 26/06/2019
תיאור השירות:
התקנה של גוף תאורה וגוף תאורה פלורוסנטי.
חוות דעת:
גוף תאורה פלורוסנטי שהיה במטבח התקלקל ותחילה בטלפון הוא נתן הנחיה לרכוש 2 נורות חדשות ולחברן לגוף כדי לוודא שהגוף אכן תקול וזקוק להחלפה, הסביר שכדי לדעת זאת יש לחבר 2 נורות חדשות כי רק כך סוגרים מעגל, לאחר שהתברר שהגוף אכן תקול, הגיע בזמן שאמר עם גוף תאורה חדש והחליפו. כמו כן החליף גוף נוסף שהיה ברשותי שהיה קשה במיוחד להחלפה בשל החוטים הקצרים מאד. המחיר כולל גוף התאורה היה סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אודי פורת, גבעתיים.
אשרור: 28/07/2019
משוב: 27/06/2019
תיאור השירות:
התקנת שני מאווררי תקרה.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורית אביכזר, רמת גן.
משוב: 01/07/2019
תיאור השירות:
הוספת נקודת חשמל במשרד.
חוות דעת:
שירות מעולה וממש טוב. אמיר מקסים, מקצועי, הוגן ואנחנו מאוד מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שיר גיא, גבעתיים.
אשרור: 10/06/2019
משוב: 07/04/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני- תקלה בלוח חשמל.
חוות דעת:
דיברתי איתו בטלפון והוא היה ממש מקסים! פתר לי את הבעיה דרך הטלפון, מבלי להגיע אפילו. בהתאם לבקשתו, שלחתי לו צילום של לוח החשמל והוא נתן לי הנחיות להרים ולהוריד שם כל מני כפתורים וחסך לי הרבה כסף, אז הייתי מאוד מרוצה, היה מעולה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל א. רמת גן.
משוב: 17/04/2019
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונית ויובל א. גבעתיים.
משוב: 17/04/2019
תיאור השירות:
התקנה ותיקון של שקע חשמל שנשרף והחלפת תקע שנשרף במכשיר רדיאטור.
חוות דעת:
היה ממש מעולה!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירי ט. גבעתיים.
אשרור: 15/04/2019
משוב: 13/02/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף תאורה תקול בנורט ספוט ותיקון פעמון כניסה לבית.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! אמיר הגיע כדי להתקין מנורת ספוט במרפסת שירות במיקום בו בית המנורה היה ישן ותקול וסידר מחדש את הפעמון בכניסה לבית. הוא הגיע בדיוק בזמן, היה ממש מקצועי, נחמד והוגן מבחינת המחירים - הראה לי לפני כל שלב את המחירון לפי אתר מידרג. אני ממליצה בחום על שירות מכל הלב שבסופו נשארים עם חיוך שהכל היה פיקס.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נתן כץ, רמת גן.
משוב: 04/03/2019
תיאור השירות:
החלפת מפסק של דוד שמש.
חוות דעת:
היה מצוין, הוא מאוד תקשורתי ושירותי. עמד בזמנים ועשה עבודה מקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי גנני, בני ברק.
משוב: 03/03/2019
תיאור השירות:
החלפת שתי נורות.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה, מצוין, הגיע עוד לפני הזמן שקבענו והכל היה בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 60 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק