מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אמיר
ציון כללי:
9.86
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.84
זמנים 9.91
מחיר 9.69
איכות 9.88
דירוג כללי 9.86
התפלגות

מחושב על 50 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מיכאל גורוב, ראשון לציון.
משוב: 05/06/2019
תיאור השירות:
התקנת שקע תלת פאזי.
חוות דעת:
שירות מצוין. גיא מקצועי והתרשמתי ממנו לטובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
קובי אייזנמן, ראשון לציון.
משוב: 08/05/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לקצר בחלק מהבית.
חוות דעת:
רק תשבחות יש לי בשבילו! הסברתי לו טלפונית שבחלק מהבית יש לי קצר ודבר ראשון הוא ביקש שאשלח לו תמונה של לוח החשמל. אחרי שראה את התמונה התחיל לשאול אותי מה הוא מתפעל, וכיביתי דבר דבר לפי מה שאמר עד שגילינו שזו תאורת הסלון שלי. הוא אמר לי שכל מה שעליי לעשות הוא לבדוק איזו מהנורות שרופה ולהוציא אותה כי לפי דעתו זה מה שגורם לקצר. עשיתי את זה וזה באמת עבד! הוא זמין, ענייני ומאוד אדיב. הוא אלוף, כן ירבו כמוהו!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אתי יוספאן, ראשון לציון.
משוב: 01/05/2019
תיאור השירות:
התקנת שקע תלת פאזי לכיריים חשמליות וחיבורו לרשת החשמל הביתית.
חוות דעת:
היה מקסים. הגיע בזמן שנקבע, עשה עבודה מקצועית, הסביר לי כל דבר שהוא עושה ולדעתי גם המחיר היה הוגן. ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניב כהן, ראשון לציון.
משוב: 25/12/2018
תיאור השירות:
העברת קווי חשמל ולוחות חשמל.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה ממנו! הוא חשמלאי ברמה טובה. הוא מגיע לפני הזמן, עושה את העבודה כמו שצריך ועובד נקי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמוס לוי, ראשון לציון.
משוב: 24/01/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד חשמל.
חוות דעת:
בחור מקצועי מאוד. הגיע בזמן, עשה את העבודה שלו כמו שהוא היה צריך לעשות. לא היה יקרן לדעתי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שיר גיא, גבעתיים.
אשרור: 10/06/2019
משוב: 07/04/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני- תקלה בלוח חשמל.
חוות דעת:
דיברתי איתו בטלפון והוא היה ממש מקסים! פתר לי את הבעיה דרך הטלפון, מבלי להגיע אפילו. בהתאם לבקשתו, שלחתי לו צילום של לוח החשמל והוא נתן לי הנחיות להרים ולהוריד שם כל מני כפתורים וחסך לי הרבה כסף, אז הייתי מאוד מרוצה, היה מעולה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גרשון מלכי, בת ים.
משוב: 30/05/2019
תיאור השירות:
החלפת 1.5 מ' של קבל מהמתג של הדוד חשמל.
חוות דעת:
בחור מאוד נחמד! נראה שעשה עבודה מקצועית, שירותי מאוד והסביר כל דבר.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סוזן וורציזר, תל אביב.
אשרור: 29/05/2019
משוב: 28/04/2019
תיאור השירות:
איתור תקלה.
חוות דעת:
הוא היה ממש 10! מאוד נדיב, הגיע בזמן שאמר הסביר הכל והיה אחלה הוא קלט שהתקלה הייתה בגלל המכונת כביסה ולא בחשמל של הבית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
‫דין ריכטר‬‎, חולון.
משוב: 28/05/2019
תיאור השירות:
התקנת מפסק פקט למזגן כולל תשתית.
חוות דעת:
אמיר מאוד מקצועי, צנוע וישר. אשמח להזמין ממנו עבודות בעתיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מתן כהן, תל אביב.
משוב: 26/05/2019
תיאור השירות:
פירוק מאוורר תקרה.
חוות דעת:
אדם נעים ונחמד. היה קל מאד לקבוע איתו והוא היה מקצועי, יעיל, והוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 50 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק