מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שי
ציון כללי:
9.96
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.98
זמנים 9.97
מחיר 9.87
איכות 9.94
דירוג כללי 9.96
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
הראל מוראד, תל אביב.
משוב: 21/07/2019
חוות דעת:
היה ממש אחלה! מקצועי, אמין, נעים. הגיע בזמן, עבד בצורה רצינית. בקיצור אחלה של בעל מקצוע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
עומרי רז, תל אביב.
משוב: 16/07/2019
תיאור השירות:
בדיקת חשמל בבית והתקנת מאוורר תיקרה.
חוות דעת:
שי היה נחמד. היו לי שתי תקלות, הוא עשה בדיקה לדוד חשמל וגילה שאין הארקה אז לא רצה לעשות את העבודה, שאת זה הערכתי מאוד. אבל את מאוורר התיקרה שהתקין לא התקין כל כך טוב, הוא ממש מרקד תוך כדי הפעולה.
איכות
5
מחיר
7
זמנים
8
יחס
9
תגובת העסק:
הגעתי לבצע התקנה למפסק דוד ומאוורר תקרה גיליתי שאין הארקה ובגלל הסכנה לא החלפתי את המפסק. מאוורר התקרה היה מאוורר פחות איכותי וכשמפעילים אותו הוא מרקד. חבל לי שעומרי לא יצא מרוצה עשיתי כמיטב יכולתי.
7
כללי
גירסאות
אורן פ. תל אביב.
משוב: 14/07/2019
תיאור השירות:
תיקון של קצר בדוד חשמל.
חוות דעת:
היה מעולה! מחיר הוגן. פתר את הבעיה צ'יק צ'ק ואפילו הסכים שנעביר לו את הכסף רק כשנראה שזה באמת עובד (אחרי שהלך).
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוליה טרובניקוב, תל אביב.
משוב: 14/07/2019
תיאור השירות:
איתור קצר.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הוא נתן שירות טוב, סידר את הבעיה והיה מאוד נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל קזמיר, תל אביב.
אשרור: 12/07/2019
משוב: 11/06/2019
תיאור השירות:
התקנת שקע כוח והסרת קולט אדים.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הגיע תוך זמן קצר ועשה עבודה מורכבת. הוא הגדיל ראש והיה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל מנוחין, תל אביב.
משוב: 12/07/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלת חשמל.
חוות דעת:
התקשרתי לשי בשעה תשע וחצי בערב, בלי שהכרתי אותו מראש, הבחור הגיע בשעה רבע לעשר בלילה יחד עם אביו. זיהה ת'בעיה ותוך שעה ומשהו הגיע לפתרון. היו שני מכשירים שנשרפו וגרמו להורדת חשמל ברוב הבית. היה לשביעות רצוני המלאה ובהחלט אמליץ עליו בכל הזדמנות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שיר או, תל אביב.
משוב: 11/07/2019
תיאור השירות:
החלפת מפסק.
חוות דעת:
נהדר! הוא היה עשר בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביטל ל. תל אביב.
משוב: 10/07/2019
תיאור השירות:
החלפת מנורה במטבח.
חוות דעת:
שי היה נחמד, התקשרתי אליו כי נשרפה לי מנורה והוא המליץ לי איפה לקנות מנורה חדשה, הגיע בזמן, נחמד, מקצועי, עשה עבודה טובה, המחיר הוגן לדעתי, יחס מעולה ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון גור, תל אביב.
משוב: 10/07/2019
תיאור השירות:
החלפת חוטים שרופים ופחת בבית.
חוות דעת:
שי היה על הכייפק, היה אחראי מאוד, צילמתי לו את הבעיה והוא הגיע ממש מהר. היה מעט יקר לדעתי אך אין לי מספיק מידע בתחום. החליף מה שהיה צריך ואנחנו מאוד מרוצים מהשירות!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל לוי, תל אביב.
משוב: 09/07/2019
תיאור השירות:
בדיקת תקינות הארקה.
חוות דעת:
שי פשוט מקסים וסופר מקצועי! החשמל קפץ אצלי וקיבלתי זרם אז ביקשתי שהוא יבוא בשביל לבדוק שהכל בסדר וההארקה תקינה. הוא בדק וראה שהכל תקין, עשה את הכל כמו שצריך והיה מאוד מוצלח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 134 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק