מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יניב
ציון כללי:
9.04
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.26
זמנים 9.18
מחיר 9.04
איכות 9.00
דירוג כללי 9.04
התפלגות

מחושב על 23 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אמנון צרור, רמת גן.
אשרור: 17/02/2020
משוב: 15/01/2020
תיאור השירות:
התקנה של מפסק כוח במעלית בבניין.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן והשירות היה בסדר, הרגשתי שהיחס שלו מעט מזלזל אבל הוא היה נראה מקצועי ועשה עבודה טובה.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
גירסאות
סגור
שלמה פרידמן, פתח תקווה.
משוב: 16/02/2020
תיאור השירות:
התקנת שני גופי תאורה.
חוות דעת:
עשה עבודה לא טובה וחלקית. במקום לנסות להבין מה אשתי רוצה, התווכח איתה, ועשה עבודה מכוערת. לא הסכים לאחר מכן לבוא לתקן או להחזיר את הסכום שעלה לנו לתקן את מה שעשה.
איכות
0
מחיר
0
זמנים
0
יחס
0
0
כללי
גירסאות
דורון ל. רמת גן.
משוב: 13/01/2020
חוות דעת:
היה שירות טוב!
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יהונתן ש, פתח תקווה.
משוב: 07/01/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור ענייני והחלטי, המחיר היה הוגן, עשה עבודה טובה בלי להתחכם . מה שהבטיח קיים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונן ש. רמת גן.
משוב: 06/01/2020
תיאור השירות:
התקנת שני גופי תאורה בתקרה, החלפת טיימר לדוד ושני שקעים.
חוות דעת:
השירות היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי אהרון, פתח תקווה.
משוב: 29/12/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר בדירה.
חוות דעת:
הבן אדם הזה צדיק! הציל אותי, לא היה לי חשמל בבית, הגיע בצהריים ביום שישי, סידר את הבעיה תוך 10 דקות, יצא אחלה בן אדם, גיבור! המחיר זול לדעתי, מקצועי והכל היה מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופר כוכבי, הרצליה.
אשרור: 11/12/2019
משוב: 10/11/2019
תיאור השירות:
התקנת שקעים.
חוות דעת:
היה מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
כפיר שרון, ראש העין.
משוב: 09/12/2019
תיאור השירות:
התקנת נקודת חשמל.
חוות דעת:
הוא אחלה ממש! היה מקצועי ואני אמשיך לעבוד איתו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף רון, רמת גן.
אשרור: 27/10/2019
משוב: 25/08/2019
תיאור השירות:
העתקה של שלושה שקעים בסלון.
חוות דעת:
הוא בחור טוב מאוד! חביב, אבל לדעתי הוא היה פחות מקצועי. היה צורך לחצוב בבטון הוא אמר שהוא לא עושה את זה ומבחינתי זה חיסרון. העבודה היתה בסדר אבל לא ברמת גימור גבוהה. אחרי שסיים את העבודה ראיתי שיש שקע רופף ואפשר היה לעשות את התעלה יפה יותר. אחרי שאמרתי לו על זה הגיע לתיקון ותיקן כמו שצריך, אבל לא הייתי מצפה שזה יהיה ככה מראש. הייתה גם הפסקת חשמל ולא היה לו את הציוד המתאים לעבודה ללא חשמל. נוסף על כך הוא איחר ברבע שעה.
איכות
6
מחיר
7
זמנים
7
יחס
8
7
כללי
גירסאות
יאיר קריספיל, אור יהודה.
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
התקנת נקודה תלת פאזית.
חוות דעת:
הוא היה שיגעון, בסדר גמור. מאוד מקצועי, עשה את העבודה בסדר גמור, המחיר שלו היה הכי הגון מכולם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 23 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק