מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יניב
ציון כללי:
9.43
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.79
זמנים 9.54
מחיר 9.50
איכות 9.46
דירוג כללי 9.43
התפלגות

מחושב על 14 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יאיר קריספיל, אור יהודה.
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
התקנת נקודה תלת פאזית.
חוות דעת:
הוא היה שיגעון, בסדר גמור. מאוד מקצועי, עשה את העבודה בסדר גמור, המחיר שלו היה הכי הגון מכולם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אסף רון, רמת גן.
משוב: 25/08/2019
תיאור השירות:
העתקה של שלושה שקעים בסלון.
חוות דעת:
הוא בחור טוב מאוד! חביב, אבל לדעתי הוא היה פחות מקצועי. היה צורך לחצוב בבטון הוא אמר שהוא לא עושה את זה ומבחינתי זה חיסרון. העבודה היתה בסדר אבל לא ברמת גימור גבוהה. אחרי שסיים את העבודה ראיתי שיש שקע רופף ואפשר היה לעשות את התעלה יפה יותר. אחרי שאמרתי לו על זה הגיע לתיקון ותיקן כמו שצריך, אבל לא הייתי מצפה שזה יהיה ככה מראש. הייתה גם הפסקת חשמל ולא היה לו את הציוד המתאים לעבודה ללא חשמל. נוסף על כך הוא איחר ברבע שעה.
איכות
6
מחיר
7
זמנים
7
יחס
8
7
כללי
גירסאות
יעל יאירי, פתח תקווה.
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
ביטול שתי נקודות חשמל.
חוות דעת:
יניב היה מקסים ועשה עבודה מצוינת! הוא באמת גם אדם נעים וגם עובד יחסית מהר. הוא עשה את העבודה כמו שרציתי והייתי מאוד מרוצה ממנו!
איכות
9
מחיר
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
נדב רוז, ראש העין.
משוב: 23/07/2019
תיאור השירות:
התקנת שעון שבת.
חוות דעת:
השירות של יניב היה מקצועי, אמין ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיר כהן, רמת גן.
משוב: 26/06/2019
תיאור השירות:
הוספת 2 שקעים.
חוות דעת:
שירות מצוין, הוא בן אדם נחמד ונעים. עשה עבודה טובה ובא בזמן שתיאמנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בועז נצר, רמת גן.
משוב: 24/03/2019
תיאור השירות:
חיבור תלת פאזי.
חוות דעת:
הוא אדם נחמד ונראה ישר מאוד! הוא אושפז במהלך העבודה ולכן ולא סיים אותה.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
רחמים גרשי, פתח תקווה.
משוב: 26/07/2018
תיאור השירות:
התקנת נקודת חשמל והעברת נקודת חשמל.
חוות דעת:
הוא בחור טוב, עושה עבודה טובה. הוא מקצוען ממש מעולה. עובד בדייקנות, עומד במילה שלו לוקח מחיר הגון, מנקה אחריו, אפשר לסמוך עליו, עובד תיקני ומעל הכל הוא בחור אדיב. גם אם צריך רק לעשות בדיקה הוא מגיע בלי לקחת כסף. הוא ענה לי על כל הצרכים שהייתי צריך. הוא 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוזיטה פרץ, תל יצחק.
משוב: 23/11/2018
תיאור השירות:
שיפוץ בבית בגודל 100 מטר שכלל עבודות חשמל וצביעת דלתות.
חוות דעת:
היה על הכיפאק! הוא אחלה בן אדם. מבחינת עמידה בזמנים הוא עשר. כשהייתה לנו בעיה הוא הגיע ישר לתקן!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רם צוריאל, תל אביב.
משוב: 24/10/2018
תיאור השירות:
צביעה של חדר מדרגות ועבודות חשמל שכללו התקנת מנורות והארקה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! אני מרוצה מהעבודה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אריק יעקב, פתח תקווה.
משוב: 22/01/2019
תיאור השירות:
ביצוע מספר עבודות חשמל שכללו החלפת פקקים.
חוות דעת:
היה על הכיפאק! הוא הגיע בזמן והוא היה מאוד נחמד.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 14 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק