מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ישראל
ציון כללי:
9.69
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.80
זמנים 9.93
מחיר 9.37
איכות 9.77
דירוג כללי 9.69
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אהרלה ה. נתניה.
משוב: 20/01/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמלי בעקבות דוד.
חוות דעת:
היה נהדר! הגיע אליי בהתראה קצרה, היה אדיב ונעים ועשה את העבודה במקצועיות רבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יורי פ. נתניה.
משוב: 07/08/2019
תיאור השירות:
איתור ותיקון קצר בדוד.
חוות דעת:
היה נחמד ומקצועי מאד. הגיע בהתראה של פחות משעה בערב, פתר את התקלה תוך 10-15 דקות והסביר בפירוט מה קרה ומה התיקון הנדרש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יובל מרגלית, כפר יונה.
אשרור: 29/01/2020
משוב: 29/12/2019
תיאור השירות:
איתור ותיקון קצר במפסק הפחת.
חוות דעת:
התרשמתי מאוד לטובה, הוא מקצועי, הגיע בזמן, פתר את הבעיה מהר ואני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיקי מ. רעננה.
משוב: 27/01/2020
תיאור השירות:
איתור ותיקון תקלה בנקודת חשמל עקב קצר.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא הגיע תוך שעה, הסביר לי איזה בדיקה נדרשת, ועשה הכל כמו שצריך, פתר את התקלה ועשה עבודה מקצועית. התקשר אליי לאחר העבודה לעדכן אותי ולבדוק שהכל בסדר, גם המחיר היה הוגן לדעתי.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אתי מזרחי, הרצליה.
משוב: 27/01/2020
תיאור השירות:
איתור תקלת קצר בבית ותיקון תאורה במקלחת.
חוות דעת:
היה מקסים. הוא באמת אלוף, היה מנומס וסבלני, עשה עבודה מקצועית והכל עובד טוב. היינו מאוד מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל ליכטבלאו, רעננה.
אשרור: 12/01/2020
משוב: 12/12/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר והחלפת מפסק פחת.
חוות דעת:
היה מעולה! איתר במהירות את הגורם לקצר והחליף את מפסק הפחת. היה מאד מקצועי ואני ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי ספטון, חולון.
אשרור: 08/01/2020
משוב: 07/11/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר ובדיקת מנורות חשמל.
חוות דעת:
ישראל עבד בסדר גמור! עשה עבודה טובה, קצת יקר אבל סך הכל בסדר.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מוטי פז לזר, כפר סבא.
משוב: 18/12/2019
תיאור השירות:
תיקון דוד מקצר.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
מקצועי. הגיע לפני הזמן. דאג לעדכן מהדרך, ידע ישר מה הבעיה. החליף בזריזות, בדק לי תקינות של לוחות חשמל והארקה בשקעים בבית ישן ללא תוספת תשלום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוני ט. הרצליה.
משוב: 19/11/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר.
חוות דעת:
מאוד מקצועי ובן אדם. הגיע בשבת תוך פחות מחצי שעה והציל אותי מקצר כללי בדירה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אוטה אגוזי, כפר ויתקין.
משוב: 05/09/2019
תיאור השירות:
החלפת ספוטים, תיקון קצר והחלפת חלק בארון חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מעולה. הוא הגיע בזמן, הסביר הכל ואני מרוצה מהתוצאות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 130 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק