מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רונן
ציון כללי:
9.00
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.09
זמנים 9.55
מחיר 8.91
איכות 8.82
דירוג כללי 9.00
התפלגות

מחושב על 11 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אלון צרף, תל אביב.
משוב: 21/04/2020
תיאור השירות:
ניקיון דירה.
חוות דעת:
השירות בסדר גמור, בא בזמן, עשה עבודה טובה והמחיר הוגן לדעתי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
יריב טוילי, חולון.
משוב: 22/06/2020
תיאור השירות:
ניקוי דירה לאחר שיפוץ.
חוות דעת:
רונן היה בסדר גמור. הגיע מוקדם ביום שסגרנו ועשה את העבודה. היו כמה כתמי צבע קטנים בריצוף המרפסת ובחלונות שרונן אמר שהוא לא מתעסק איתם. היה צריך לבוא שוב לאחר שהגיעו ארונות הבגדים והוא בא בלי בעיה וניקה גם אותם (כלול במחיר שסגרנו).
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
רונית המר, חולון.
משוב: 24/06/2020
תיאור השירות:
ניקיון דירה חדשה בת שלושה חדרים לפני כניסה.
חוות דעת:
סבבה לגמרי! הוא היה נחמד מאוד ועשה עבודה טובה. היו כמה נקודות שרצינו שישקיע בהם יותר אבל סך הכל היינו מרוצים.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מני כ. כפר סבא.
משוב: 16/06/2020
חוות דעת:
היה מעולה, הייתי מרוצה מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעמה טל, ראשון לציון.
משוב: 19/05/2020
תיאור השירות:
ניקיון של דירה לאחר שיפוץ חלקי.
חוות דעת:
היינו מרוצים. הוא הגיע בזמן ועשה את מה שצריך.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רחלי ברית, בני ברק.
משוב: 19/05/2020
תיאור השירות:
ניקיון קבוע בעסק פרטי, כולל חלונות ומראות גדולות.
חוות דעת:
אני מאוד ממליצה עליו! ממש אכפת לו מהלקוח. הוא אחראי, מסור ומוכן תמיד לעשות מעבר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
י. ח. באר יעקב.
משוב: 19/05/2020
תיאור השירות:
ניקיון של דירה חדשה בת 5 חדרים לאחר שיפוץ.
חוות דעת:
ממליצים. הוא התייחס יפה והגיע בזמן.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 21/06/2020
תיאור השירות:
ניקיון שתי דירות בעלות שלושה חדרים.
חוות דעת:
לא הייתי מרוצה. בדירה הראשונה הוא השתמש בצינור עם לחץ גבוה על התריסים ושבר אותם וגם השכנה התקשרה שהוא לכלך בחוץ. בדירה השנייה, הוא השתמש שוב בצינור לאחר שביקשתי שלא יעשה את זה ושוב שבר את התריסים, ובנוסף שבר לי את הברז של המכונת כביסה. לא היה לי נעים מכל הסיטואציה, לא הייתי ממליץ עליו.
איכות
7
מחיר
3
זמנים
7
יחס
4
5
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 08/07/2020
תיאור השירות:
ניקיון דירה אחרי צביעה לפני כניסה.
חוות דעת:
הוא השאיר לי את הבית בצורה כל כך מלוכלכת, ביקשתי ממנו שיחזור ועד שהוא אמר שיגיע כבר לא רציתי, הוא השאיר סימני צבע, לא ניקה מאחורי הארונות ומאחורי הדלתות, הוא לא היה זול לדעתי, אני מאוד מאוכזבת ממנו רציתי לתת לו צאנס אבל כשהבנתי עד כמה הוא השאיר מלוכלך כבר ויתרתי על זה.
איכות
6
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
7
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 03/06/2020
חוות דעת:
היה מצוין! רונן מקצועי ברמה יוצאת דופן, הצליח לחדש רצפה במצב קטסטרופי ולהביא אותה למצב של כמעט חדשה! 10/10! אין עליך!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 21/05/2020
תיאור השירות:
ניקיון של חלונות ומשרדים פעם בשבוע.
חוות דעת:
רונן איש מקסים! יש לו נשמה טובה, מקצועי, זול, הוא מזכיר לי ערב לפני שהוא מגיע, ואני ממש מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 11 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחברת פוליש וניקיון רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות ניקיון. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק