מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אושיק
ציון כללי:
9.08
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.35
זמנים 9.55
מחיר 8.11
איכות 9.18
דירוג כללי 9.08
התפלגות

מחושב על 80 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יעקב ח. גבעתיים.
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של חברת טלסה.
חוות דעת:
הוא השתדל ממש והקדיש הרבה זמן, הוא חשב שמדובר בתקלה בגוף חימום והביא גוף חימום חדש, אחרי ההרכבה מתברר שהתקלה נשארה אותו דבר, הוא ניסה לעשות עוד פעולה ולא הצליח, אחרי נסיונות רבים הוא טען שלא כדאי לתקן את המדיח והמליץ לקנות חדש. הוא השאיר את הכל פתוח עם חלקים מפוזרים בסלון ולא החזיר למקום. גם מבחינת המחיר היה לנו איזה עניין ורק אחרי משא ומתן הוא בא לקראתי. הוא אמנם המליץ לי על מדיחים חדשים אבל ביקשתי שיפרק את החשמל והמים לפחות והוא הלך ונאלצתי לעשות את זה בעצמי. חשוב לי לציין שיש לו רצון טוב.
איכות
7
מחיר
7
זמנים
9
יחס
8
8
כללי
גירסאות
סגור
מיכל אשוול, רמת גן.
משוב: 26/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של חברת Graetz שכלל אספקה של פילטר.
חוות דעת:
זמין ממש, הגיע מהערב לבוקר, היה מקצועי, טיפל בבעיה וסיים אותה בהצלחה, אני מרוצה! 10!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרים הולצמן, רחובות.
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של חברת סמסונג שכלל החלפת פילטר וקיצור צינור מים.
חוות דעת:
הגיע בזמן והכל היה בסדר. אנחנו מרוצים ונזמין אותו שוב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר קרן, תל אביב.
משוב: 09/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים.
חוות דעת:
היה מעולה! נתן פתרון חלקי כי חלק מהחלקים זה רק ייצור של היצרן אז לא יכל להחליף, אבל מה שהחליף עשה בצורה טובה.
איכות
6
מחיר
7
זמנים
10
יחס
7
7
כללי
גירסאות
אולגה שמאין, רחובות.
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
התקנת דלת על מדיח חצי אינטגרל miele.
חוות דעת:
היה בסדר.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
8
כללי
גירסאות
הילה פרוים, תל אביב.
משוב: 31/07/2019
תיאור השירות:
החלפת פילטר וניקוי מגבים במדיח כלים של חברת ווירפול.
חוות דעת:
שירות מדהים וזמינות מיידית שזה בכלל מדהים! הוא נתן שירות אמין וסופר מקצועי. לדעתי המחיר קצת גבוה מהמצופה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
חיה ברק דנציגר, רמת השרון.
משוב: 07/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של חברת סמסונג.
חוות דעת:
המדיח לא פעל, אושיק הגיע, תיקן ומאז המדיח עובד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אור ענבר, תל אביב.
משוב: 03/07/2019
תיאור השירות:
החלפת חלק במדיח כלים.
חוות דעת:
שירות טוב. אושיק מקצועי, נחמד, נתן לי שירות טוב ואחרי זה בדק שהכל עובד.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ענת בראון, תל אביב.
משוב: 18/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים.
חוות דעת:
הוא הגיע ולא היה ברור ועקבי. שכנע אותי לעשות את התיקון והמחיר יצא כמו לקנות חדש. העלה את המחיר תוך כדי העבודה. כשהוא לקח את החלק הוא לקח אותו לבדיקה וחשבתי שהוא יודיע לי אם הוא מתכוון לתקן או לא והוא לא עשה את זה. בנוסף מבחינת התיאום הוא התקשר אליי ובלי לתאם איתי עדכן שהוא באזור ורצה להגיע באותו הזמן לבצע את זה, אבל למחרת בבוקר כשכן קבענו מראש הוא בכלל לא הגיע. התקשרתי אליו בשעה 12, הוא אמר ששכח והוא יגיע תוך חצי שעה. ההתנהלות שלו לא היתה נראית לי בכלל.
איכות
5
מחיר
5
זמנים
5
יחס
5
5
כללי
גירסאות
אייל פיליבה, תל אביב.
משוב: 06/06/2019
תיאור השירות:
תיקון של מדיח.
חוות דעת:
מצוין! שירות מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 80 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק