מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אושיק
ציון כללי:
9.05
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.34
זמנים 9.55
מחיר 8.14
איכות 9.18
דירוג כללי 9.05
התפלגות

מחושב על 91 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מיכל ש. תל אביב.
משוב: 17/09/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועה במייבש כביסה.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רות לנדסמן, תל אביב.
אשרור: 09/09/2019
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
איבחון מייבש כביסה.
חוות דעת:
היה מעולה! לצערי הרב לא ניתן לתקן את המייבש. הטכנאי הגיע ביום הקריאה. הוא אדיב, מסביר ומודיע מראש עלות ביקור. אם תהייה לי תקלה במכשיר חשמלי אקרא לו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זהבית אלון, תל אביב.
אשרור: 12/08/2019
משוב: 13/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה והתקנת מסנן אבן למים במכונת כביסה.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש! מאוד מקצועי, נחמד, אדיב, שירות מהיר! תודה על ההמלצה. אם אצטרך תיקון למכשיר חשמלי בבית, אקרא לאושיק:)
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אוהד אורפז, תל אביב.
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועה במייבש כביסה.
חוות דעת:
אושיק היה מעולה. הוא הגיע בזמן ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טלי פ. תל אביב.
משוב: 26/07/2019
תיאור השירות:
החלפת כרטיס אלקטרוני במייבש כביסה של חברת בוש והחלפת גומייה במכונת כביסה של חברת בוש.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד! היה זמין, דיברנו בלילה והגיע למחרת, הוא מאוד שירותי, קשוב, נעים הליכות ועשה עבודה מקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בלה מלכין, הרצליה.
משוב: 23/07/2019
תיאור השירות:
החלפת לוח אם במייבש כביסה של חברת AEG.
חוות דעת:
הוא היה סבלני, היה חסר לו חלק אז הוא חזר אחרי כמה ימים לתקן, זאת הייתה עבודה קשה ומורכבת אבל הוא השקיע ותיקן את זה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
עומר ס. תל אביב.
משוב: 18/07/2019
תיאור השירות:
תיקון של מייבש כביסה.
חוות דעת:
רציני מקצועי, טיפל בהכל למופת השאיר מסמך עם אחריות לתיקון וקיבל העברה בנקאית. תענוג.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניב אליחי, מודיעין.
משוב: 11/07/2019
תיאור השירות:
החלפת לוח פיקוד במייבש כביסה.
חוות דעת:
אושיק היה בסדר, אני לא מבין גדול בתחום כך שאני לא יודע האם המחיר היה הוגן אבל עשה עבודה טובה ואני מרוצה.
איכות
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניב ב. תל אביב.
משוב: 03/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מייבש.
חוות דעת:
היה בסדר, הייתי מרוצה!
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
גיל חובב, תל אביב.
אשרור: 21/06/2019
משוב: 22/04/2019
תיאור השירות:
תיקן מייבש כביסה.
חוות דעת:
השירות היה מצוין! אושיק הגיע תוך עשרים דקות (!) הסביר באדיבות, יעץ, תיקן וגם בירר בהמשך היום שהכל עובד. שירות מושלם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 91 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק