מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אושיק
ציון כללי:
9.04
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.38
זמנים 9.58
מחיר 8.11
איכות 9.25
דירוג כללי 9.04
התפלגות

מחושב על 98 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רות וינברג, תל אביב.
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
משה אקשטיין, ראשון לציון.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
החלפת דלת במדיח כלים מחברת SAMSUNG.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, עשה את העבודה כמו שתכננו, השאיר את מקום העבודה נקי ודאג שהייתי מורצה. הכל היה בסדר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מארי מיכאלי, חולון.
משוב: 17/09/2019
תיאור השירות:
החלפת משאבה במדיח כלים.
חוות דעת:
הוא בא די מהר ביום שישי, המחיר היה יקר לדעתי, כפול מהמחירים שנהוג לקחת, הרגשתי שזה לא בסדר.
איכות
10
מחיר
5
זמנים
8
יחס
7
7
כללי
גירסאות
נאוה גל, כפר סבא.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע במדיח כלים של חברת בוש.
חוות דעת:
הוא בא פעמיים והיה ממש בסדר. הוא מקצועי ונחמד מאוד אך המחיר יקר לדעתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענת בראון, תל אביב.
אשרור: 27/08/2019
משוב: 18/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים.
חוות דעת:
הוא הגיע ולא היה ברור ועקבי. שכנע אותי לעשות את התיקון והמחיר יצא כמו לקנות חדש. העלה את המחיר תוך כדי העבודה. כשהוא לקח את החלק הוא לקח אותו לבדיקה וחשבתי שהוא יודיע לי אם הוא מתכוון לתקן או לא והוא לא עשה את זה. בנוסף מבחינת התיאום הוא התקשר אליי ובלי לתאם איתי עדכן שהוא באזור ורצה להגיע באותו הזמן לבצע את זה, אבל למחרת בבוקר כשכן קבענו מראש הוא בכלל לא הגיע. התקשרתי אליו בשעה 12, הוא אמר ששכח והוא יגיע תוך חצי שעה. ההתנהלות שלו לא היתה נראית לי בכלל.
איכות
5
מחיר
5
זמנים
5
יחס
5
5
כללי
גירסאות
מרים הולצמן, רחובות.
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של חברת סמסונג שכלל החלפת פילטר וקיצור צינור מים.
חוות דעת:
הגיע בזמן והכל היה בסדר. אנחנו מרוצים ונזמין אותו שוב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב ח. גבעתיים.
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של חברת טלסה.
חוות דעת:
הוא השתדל ממש והקדיש הרבה זמן, הוא חשב שמדובר בתקלה בגוף חימום והביא גוף חימום חדש, אחרי ההרכבה מתברר שהתקלה נשארה אותו דבר, הוא ניסה לעשות עוד פעולה ולא הצליח, אחרי נסיונות רבים הוא טען שלא כדאי לתקן את המדיח והמליץ לקנות חדש. הוא השאיר את הכל פתוח עם חלקים מפוזרים בסלון ולא החזיר למקום. גם מבחינת המחיר היה לנו איזה עניין ורק אחרי משא ומתן הוא בא לקראתי. הוא אמנם המליץ לי על מדיחים חדשים אבל ביקשתי שיפרק את החשמל והמים לפחות והוא הלך ונאלצתי לעשות את זה בעצמי. חשוב לי לציין שיש לו רצון טוב.
איכות
7
מחיר
7
זמנים
9
יחס
8
8
כללי
גירסאות
אמיר קרן, תל אביב.
משוב: 09/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים.
חוות דעת:
היה מעולה! נתן פתרון חלקי כי חלק מהחלקים זה רק ייצור של היצרן אז לא יכל להחליף, אבל מה שהחליף עשה בצורה טובה.
איכות
6
מחיר
7
זמנים
10
יחס
7
7
כללי
גירסאות
אולגה שמאין, רחובות.
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
התקנת דלת על מדיח חצי אינטגרל miele.
חוות דעת:
היה בסדר.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
8
כללי
גירסאות
הילה פרוים, תל אביב.
משוב: 31/07/2019
תיאור השירות:
החלפת פילטר וניקוי מגבים במדיח כלים של חברת ווירפול.
חוות דעת:
שירות מדהים וזמינות מיידית שזה בכלל מדהים! הוא נתן שירות אמין וסופר מקצועי. לדעתי המחיר קצת גבוה מהמצופה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 98 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק