מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אושיק
ציון כללי:
8.96
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.36
זמנים 9.58
מחיר 7.97
איכות 9.11
דירוג כללי 8.96
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
גיל חובב, תל אביב.
אשרור: 27/09/2019
משוב: 29/07/2019
תיאור השירות:
תיקון כיריים ותנור אפייה.
חוות דעת:
היה פשוט מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דורון מלכי, תל אביב.
משוב: 13/09/2019
תיאור השירות:
בדיקת תנור של חברת בוש.
חוות דעת:
היה זמין, נחמד, נותן שירות, עושה מה שצריך, הכל טוב, ואני ממליץ עליו!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
איריס לוי, נס ציונה.
משוב: 12/09/2019
תיאור השירות:
תיקון דלת שלא נסגרה בתנור אפייה של חברת Rosieres.
חוות דעת:
הוא היה אמין, הגיע בזמן, נתן שירות טוב מאוד. הוא היה בסדר גמור, לקח לתיקון והחזיר כמו שהבטיח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא אופין, תל אביב.
משוב: 28/07/2019
תיאור השירות:
בדיקת תנור אפייה של חברת סאוטר.
חוות דעת:
שירות טוב. הגיע בזמן ועשה בדיקה מקצועית והתרשם שהכל תקין. נכון לעכשיו התנור עובד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ויקי לוי, הרצליה.
משוב: 11/04/2019
תיאור השירות:
עזרה טלפונית בסידור תנור אפייה.
חוות דעת:
היה מצוין! התקשרתי אליו והוא העביר לי בדיוק על מה התקלה נגרמת. הוא אבחן את התקלה מיד ונשאר איתי עד שהוא פתר אותה בעזרתי. גם אמר שאם אני אזדקק שוב לעזרה אני יכולה להתקשר אליו שוב. אז התקשרתי שוב להודות לו.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי אשל, נס ציונה.
משוב: 11/04/2019
תיאור השירות:
בדיקת תנור אפיה של חברת זנוסי.
חוות דעת:
היה מצוין! התנור היה במחסן כמה שנים וכשהוצאנו היה קצר. הוא הכניס את זה לחשמל והסתבר שהקצר מגיע מגוף החימום. אמר שצריך לחבר את התנור כמה פעמים למרות שהוא מקצר עד שהוא ייכנס לפעולה. לא היה לו הרבה מה לעשות, כנראה עשנו את רוב העבודה לפני. הגיע בזמן שהתאים לי אחרי יום העבודה שלי. היה אמין ולא ניסה למכור לנו חלקים. היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יריב גרף, מודיעין.
משוב: 23/10/2019
תיאור השירות:
החלפת משאבת מים ותיקון דלת של מדיח כלים של חברת בוש.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, בסדר גמור. יש לו אמינות וזמינות. הוא עבד מהר והשאיר נקי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניב אליחי, מודיעין.
משוב: 11/07/2019
תיאור השירות:
החלפת לוח פיקוד במייבש כביסה.
חוות דעת:
אושיק היה בסדר, אני לא מבין גדול בתחום כך שאני לא יודע האם המחיר היה הוגן אבל עשה עבודה טובה ואני מרוצה.
איכות
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרגו פלם, תל אביב.
משוב: 23/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה שכלל החלפת רצועה והתקנת פילטר חיצוני.
חוות דעת:
הוא היה במקרה ממש ליד הבית שלי, אז הגיע ממש תוך שעה או שעתיים, היה מאוד נחמד ותיקן את הבעיה. חתיכת בד נכנסה בחלק של המכונה ותקעה אותו וזה גרם לרצועה להיקרע ובעצם הוא בא בדק את המכונה וגילה שזאת הבעיה ומשה עם פלאייר את החתיכה והחליף את הרצועה במקום, היה לו אותה ברזרבות שזה גם טוב. הוא גם שלח לי הודעה למחרת כדי לבדוק שהכל בסדר, היה אחלה!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נטע פ. ראשון לציון.
משוב: 22/10/2019
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 103 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק