מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אושיק
ציון כללי:
9.05
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.34
זמנים 9.55
מחיר 8.14
איכות 9.18
דירוג כללי 9.05
התפלגות

מחושב על 91 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ענת בראון, תל אביב.
אשרור: 27/08/2019
משוב: 18/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים.
חוות דעת:
הוא הגיע ולא היה ברור ועקבי. שכנע אותי לעשות את התיקון והמחיר יצא כמו לקנות חדש. העלה את המחיר תוך כדי העבודה. כשהוא לקח את החלק הוא לקח אותו לבדיקה וחשבתי שהוא יודיע לי אם הוא מתכוון לתקן או לא והוא לא עשה את זה. בנוסף מבחינת התיאום הוא התקשר אליי ובלי לתאם איתי עדכן שהוא באזור ורצה להגיע באותו הזמן לבצע את זה, אבל למחרת בבוקר כשכן קבענו מראש הוא בכלל לא הגיע. התקשרתי אליו בשעה 12, הוא אמר ששכח והוא יגיע תוך חצי שעה. ההתנהלות שלו לא היתה נראית לי בכלל.
איכות
5
מחיר
5
זמנים
5
יחס
5
5
כללי
גירסאות
סגור
אמיר קרן, תל אביב.
משוב: 09/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים.
חוות דעת:
היה מעולה! נתן פתרון חלקי כי חלק מהחלקים זה רק ייצור של היצרן אז לא יכל להחליף, אבל מה שהחליף עשה בצורה טובה.
איכות
6
מחיר
7
זמנים
10
יחס
7
7
כללי
גירסאות
הילה פרוים, תל אביב.
משוב: 31/07/2019
תיאור השירות:
החלפת פילטר וניקוי מגבים במדיח כלים של חברת ווירפול.
חוות דעת:
שירות מדהים וזמינות מיידית שזה בכלל מדהים! הוא נתן שירות אמין וסופר מקצועי. לדעתי המחיר קצת גבוה מהמצופה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אור ענבר, תל אביב.
משוב: 03/07/2019
תיאור השירות:
החלפת חלק במדיח כלים.
חוות דעת:
שירות טוב. אושיק מקצועי, נחמד, נתן לי שירות טוב ואחרי זה בדק שהכל עובד.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אייל פיליבה, תל אביב.
משוב: 06/06/2019
תיאור השירות:
תיקון של מדיח.
חוות דעת:
מצוין! שירות מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר פלביץ, תל אביב.
משוב: 27/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי, הגיע מהר, המחיר היה קצת גבוה. בסוף עשה עבודה טובה כמו שצריך!
איכות
10
מחיר
5
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
הדס בנארי, תל אביב.
משוב: 11/04/2019
תיאור השירות:
בדיקה ותיקון של מדיח כלים מחברת BOSCH.
חוות דעת:
הוא היה נחמד, הגיע בזמן והכל היה בסדר גמור חוץ מדבר אחד, שהוא מכר לי משהו שאני מצטערת שקניתי. הוא שכנע אותי לקנות מגנט לטיפול באבנית שסתם היה יקר ואני מצטערת שהשתכנעתי.
איכות
7
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
דביר הרשפנג, תל אביב.
משוב: 10/04/2019
תיאור השירות:
תיקון למניעת סתימה מדיח Atag.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן מתי שקבענו וסידר את הבעיה. הוא היה אחלה אבל לדעתי המחיר היה יקר. הוא גם הטכנאי היחיד שמצאתי שנותן מענה לתיקון מדיח מהחברה של המדיח.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
נאוה גל, כפר סבא.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע במדיח כלים של חברת בוש.
חוות דעת:
הוא בא פעמיים והיה ממש בסדר. הוא מקצועי ונחמד מאוד אך המחיר יקר לדעתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרים הולצמן, רחובות.
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של חברת סמסונג שכלל החלפת פילטר וקיצור צינור מים.
חוות דעת:
הגיע בזמן והכל היה בסדר. אנחנו מרוצים ונזמין אותו שוב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 91 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק