מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
איציק
ציון כללי:
9.88
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.91
זמנים 9.76
מחיר 9.58
איכות 9.82
דירוג כללי 9.88
התפלגות

מחושב על 34 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
נילי דור האלה, חולון.
משוב: 04/02/2020
תיאור השירות:
החלפת לוח חשמל בדיקה והתקנת הארקה.
חוות דעת:
מילה זו מילה אצל איציק, הוא הגיע לסיטואציית עבודה מורכבת בה הדירה שמצריכה את הבדיקה נמצאת בחולון ואני בחיפה. הוא היה באמת לבבי, בן אדם ומקצועי. הגעתי למקום והוא הסביר לי כל דבר ודבר, אמר תוך כדי הבדיקה מה הוא חושב, קיבלתי ממנו הצעת מחיר מסודרת, היה סבלני ובעל אורח רוח נעים. קיבלתי מענה לכל שאלה, תוך כדי ביצוע העבודה הוא שלח לי תמונות וסרטונים כי לא הייתי פיזית במקום בזמן העבודה. הייתה חוויה טובה סה"כ, הוא בא לקראתי מבחינת התשלום, יש לי רק שבחים עבורו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אפרים מיכאלי, בת ים.
משוב: 18/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת מקור קצר בפחת.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל ק. חולון.
משוב: 11/07/2019
תיאור השירות:
התקנת מאוורר תקרה.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, הוא זמין תמיד, מגיע בזמן והוא מאוד יסודי. הוא עובד לאט אבל יסודי וזה מה שחשוב לי. הוא ממש נחמד ויחסי האנוש ממש טובים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירה חזן, חולון.
אשרור: 31/03/2019
משוב: 28/01/2019
תיאור השירות:
תיקון דוד חשמל.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא הגיע בזמן מתי שקבענו והוא עשה עבודה מעולה. ממש מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל ש. חולון.
משוב: 10/01/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמלי.
חוות דעת:
אחלה בחור, גבר גבר, הוא אמין ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צילי גוטמן, פתח תקווה.
משוב: 26/05/2020
תיאור השירות:
התקנת מאוור תקרה.
חוות דעת:
מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים כץ, פתח תקווה.
אשרור: 22/04/2020
משוב: 22/03/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמלי בעקבות נזילה.
חוות דעת:
איציק היה בסדר גמור. הוא הגיע לבית שהורי משכירים ועשה עבודה מצוינת. כולנו היינו מבסוטים.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ניר ירושלמי, קרית אונו.
משוב: 19/04/2020
תיאור השירות:
החלפת מתג של דוד חשמל ובדיקת הארקה.
חוות דעת:
איש מקסים, מקצוען ומלא שמחת חיים. עדכן כשיצא אלינו, הגיע בזמן, החליף את המתג בזריזות, גבה מחיר טוב והכל בחיוך גדול ובאווירה נעימה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נסימי מרדכי, פתח תקווה.
משוב: 05/04/2020
תיאור השירות:
בדיקת תקלה בדוד החשמל והחלפת גוף חימום.
חוות דעת:
היה יעיל מאד! בהחלט אמליץ בהמשך!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פנינה חן, תל אביב.
משוב: 02/04/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי קצר חשמלי חוזר בבית.
חוות דעת:
איציק היה מצוין, ממש בסדר גמור. הדריך אותי טלפונית איך לבדוק את הלוח חשמל והתברר שנקודה בחצר קיצרה ונטרלנו אותה בינתיים. הוא פתר לנו את הבעיה מהר מאוד.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 34 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק