מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עופר
ציון כללי:
9.67
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 9.50
מחיר 9.67
איכות 9.83
דירוג כללי 9.67
התפלגות

מחושב על 6 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אפרת ש. תל אביב.
משוב: 18/12/2018
תיאור השירות:
בניית תמהילים לשתי משכנתאות עבור דירה להשקעה ורכישת דירה.
חוות דעת:
עשה עבודה מצוינת! היה מקצועי, נתן הצעות טובות, ראה את הצרכים שלנו, בנה תמהילים שמתאימים לנו כולל דברים עתידיים, בדק, השווה,שלח את הטפסים לבנקים, עשה את המיקוח בשבילנו בין הבנקים השונים, העביר את כל הכספים, עקב אחרי כל הדברים, אנחנו לקוחות חוזרים שלו, אנחנו מרוצים וממש מליצים עליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
עומר יוסקוביץ, קרית ביאליק.
משוב: 18/12/2018
תיאור השירות:
פגישת ייעוץ ובניית תמהיל משכנתא עבור רכישת דירה.
חוות דעת:
הוא פשוט מקצוען! נתן שירות אדיב, זמין, נותן מענה 7/24, לפני שפנינו אליו חשבנו שנסתדר לבד, כשראינו שאנחנו לא מסתדרים הגענו אליו, הוא עשה עבודה מעולה, הלך לבנקים, סידר הכל, עמד בלוח הזמנים הצפוף שהיה לנו ואני מאוד מרוצה מהעבודה איתו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל דוד, נהריה.
משוב: 10/12/2018
תיאור השירות:
יעוץ עבור לקיחת משכנתא.
חוות דעת:
הוא בחור שחבל על הזמן, באמת כל הכבוד לו, הוא עושה את העבודה כמו שצריך, אני ממליץ עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף קארו, ראשון לציון.
משוב: 09/01/2019
תיאור השירות:
בניית תמהיל למשכנתא עבור דירה מקבלן.
חוות דעת:
מבחינת עבודה הוא השיג את מה שרצינו ואפילו יותר, נתן יחס מצויין, הוא גם זמין ואנחנו מאוד מרוצים מהשירות שלו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ר. ר. חיפה.
משוב: 09/01/2019
תיאור השירות:
יעוץ עבור לקיחת משכנתא.
חוות דעת:
הוא אדם נהדר, מקצועי ואמין ביותר. הוא נותן יחס טוב ללקוחות שלו ועומד ביעדים. אני ממליץ עליו מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
י. ג. גן יבנה.
משוב: 09/01/2019
תיאור השירות:
ייעוץ ובניית תמהיל משכנתא לדירה מקבלן.
חוות דעת:
נתן שירות טוב! הייתי מרוצה, מאוד מקצועי ועשה את העבודה בצורה טובה!
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 6 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשיועץ משכנתאות רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של ייעוץ משכנתאות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק