מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
צחי
ציון כללי:
9.87
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.93
זמנים 9.93
מחיר 9.64
איכות 9.87
דירוג כללי 9.87
התפלגות

מחושב על 15 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
דקל גור, ראשון לציון.
אשרור: 18/11/2019
משוב: 19/09/2019
תיאור השירות:
החלפת מסך במכשיר LG.
חוות דעת:
השירות והמחירים היו מעולים והוא גם סידר לי את הרם קול בלי לבקש תשלום. הוא ממש בחור זהב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יוסי איילון, בנימינה.
משוב: 17/11/2019
תיאור השירות:
החלפת מסך באיפון 7+.
חוות דעת:
צחי היה בסדר, עמד בזמנים, המחיר יקר מאוד לדעתי ואני לא מבסוט מהשירות, הגעתי להחליף מסך באייפון, ביקשתי אישור שהמסך מקורי, בתעודת אחריות כתב שתיקן את הפלאפון וכשביקשתי שירשום שהחליף מסך אמר שאין צורך וכרגע אם אני ארצה למכור את הפלאפון אין לי הסמכה שהמסך מקורי.
איכות
8
מחיר
6
זמנים
10
יחס
9
8
כללי
גירסאות
ליאת ציוני יוחנן, ראשון לציון.
משוב: 14/11/2019
תיאור השירות:
החלפת סוללה לסלולרי מסוג Huawei P10.
חוות דעת:
היה סבבה, מקצועי, עבד במהירות ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורית וקנין, בית דגן.
משוב: 04/11/2019
תיאור השירות:
תיקון מסך לסלולרי מסוג שיאומי.
חוות דעת:
הלכתי אליו ואז הוא מצא תקלה במסך החדש שהתקין לי אז אמר שיזמין שוב מסך עבורי, למחרת באמת הגעתי והוא התקין לי את המסך החדש, אני מאוד מרוצה מהשירות שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא ראובני, גבעתיים.
משוב: 24/09/2019
תיאור השירות:
החלפת בטריה במכשיר מסוג אייפון 7.
חוות דעת:
הכל היה מעולה ,הגעתי אליו והוא החליף לי את הבטריה מהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בני מזרחי, ראשון לציון.
משוב: 26/08/2019
תיאור השירות:
החלפת מסך ובטרייה לאייפון.
חוות דעת:
צחי היה ממש אחלה! הוא היה שירותי, מקצועי ונחמד, ועשה עבודה טובה כמו שציפיתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי ווסרמן, ראשון לציון.
משוב: 12/06/2019
תיאור השירות:
תיקון של סמסונג S6 שנפל למים.
חוות דעת:
לא פחות ממדהים! הוא הכי גבוה שאפשר בסקאלה, גם מבחינת שירות וגם מבחינת מקצועיות. הטלפון של אשתי נפל למים, הוא בדק אותו ואמר שאי אפשר לסדר אותו אבל שהוא רוצה לנסות עוד משהו - במצב שבו כל בעל מקצוע אחר היה כבר מוותר. הוא ניסה והתאמץ והציל את הטלפון! מאז אני ממליץ עליו לכל מי ששואל. יש לו המון רצון טוב לעזור ולתת שירות והוא אכפתי, לא רוצה להחזיר הביתה אדם מאוכזב. הוא גם היה נחמד וזריז. חזרתי אליו כמה פעמים ואפילו לא בדקתי מחירים מרוב שהחוויה אצלו הייתה כל כך טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלי לייבל, ראשון לציון.
משוב: 11/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מסך סמארטפון של שיאומי.
חוות דעת:
הבחור מאוד אמין והמחירים שלו סבירים לגמרי, הוא עומד בזמנים. בחור חביב מאוד ונוח לעבוד איתו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמית אוחנה, ראשון לציון.
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
החלפת מסך למכשיר מסוג שיאומי מי 8.
חוות דעת:
שירות מהיר, מחיר הוגן ויחסית זול לאחרים שמצאתי. הוא היה מאוד נחמד והסביר מה צריך להחליף. אני אחזור אליו בהמשך.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קארין כהן, ראשון לציון.
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מסך למכשיר מסוג אייפון.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. שירות טוב, מקצועי, סבלני, קשוב מאוד ונחמד. חזרתי אליו שוב לתיקון נוסף וגם המלצתי עליו לחברות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 15 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמעבדת סלולר רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני סלולר. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק