מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
צחי
ציון כללי:
9.91
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.95
זמנים 9.86
מחיר 9.52
איכות 9.91
דירוג כללי 9.91
התפלגות

מחושב על 22 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דוד גור, ראשון לציון.
משוב: 16/03/2020
תיאור השירות:
החלפת מסך מקורי באייפון 2 והתקנת מגן זכוכית.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, הוא מקסים, הוא ממש מעולה מכל בחינה אפשרית, עבד מאוד מהר ולפי מה שבדקתי הוא גם זול מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
עודד קרנץ, ראשון לציון.
משוב: 04/03/2020
תיאור השירות:
החלפת שקע טעינה לגלאקסי j6.
חוות דעת:
מקצועי מאוד, עומד בזמנים, שירותי ומתייחס יפה, כל מי שפניתי אליו אמר לי שהמסך יכול להישבר בתיקון ואני לוקח סיכון והוא היחידי שאמר לי שהמסך לא ישבר וגם אם כן אני לא אשלם עליו. היה פשוט מעולה, אך מחיר טיפה יקר לדעתי ולמרות זאת בחרתי בו כי אני מעדיף איכות על מחיר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שריה הכהן, ראשון לציון.
משוב: 16/12/2019
תיאור השירות:
החלפת מסך לשני מכשירים של חברת Samsung Galaxy מדגם A70.
חוות דעת:
היה זמין מאוד, גם טלפונית וגם במקום. חשבתי שאולי התיקון יקח זמן אך הוא תיקן אותם במקום. בסה"כ אני ממש מרוצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פבל בובליק, ראשון לציון.
משוב: 27/11/2019
תיאור השירות:
החלפת מסך באייפד.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, מקצועי מאוד ועשה כל מה שהייתי צריך. הייתי מרוצה!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דקל גור, ראשון לציון.
אשרור: 18/11/2019
משוב: 19/09/2019
תיאור השירות:
החלפת מסך במכשיר LG.
חוות דעת:
השירות והמחירים היו מעולים והוא גם סידר לי את הרם קול בלי לבקש תשלום. הוא ממש בחור זהב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאת ציוני יוחנן, ראשון לציון.
משוב: 14/11/2019
תיאור השירות:
החלפת סוללה לסלולרי מסוג Huawei P10.
חוות דעת:
היה סבבה, מקצועי, עבד במהירות ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורית וקנין, בית דגן.
משוב: 04/11/2019
תיאור השירות:
תיקון מסך לסלולרי מסוג שיאומי.
חוות דעת:
הלכתי אליו ואז הוא מצא תקלה במסך החדש שהתקין לי אז אמר שיזמין שוב מסך עבורי, למחרת באמת הגעתי והוא התקין לי את המסך החדש, אני מאוד מרוצה מהשירות שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בני מזרחי, ראשון לציון.
משוב: 26/08/2019
תיאור השירות:
החלפת מסך ובטרייה לאייפון.
חוות דעת:
צחי היה ממש אחלה! הוא היה שירותי, מקצועי ונחמד, ועשה עבודה טובה כמו שציפיתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי ווסרמן, ראשון לציון.
משוב: 12/06/2019
תיאור השירות:
תיקון של סמסונג S6 שנפל למים.
חוות דעת:
לא פחות ממדהים! הוא הכי גבוה שאפשר בסקאלה, גם מבחינת שירות וגם מבחינת מקצועיות. הטלפון של אשתי נפל למים, הוא בדק אותו ואמר שאי אפשר לסדר אותו אבל שהוא רוצה לנסות עוד משהו - במצב שבו כל בעל מקצוע אחר היה כבר מוותר. הוא ניסה והתאמץ והציל את הטלפון! מאז אני ממליץ עליו לכל מי ששואל. יש לו המון רצון טוב לעזור ולתת שירות והוא אכפתי, לא רוצה להחזיר הביתה אדם מאוכזב. הוא גם היה נחמד וזריז. חזרתי אליו כמה פעמים ואפילו לא בדקתי מחירים מרוב שהחוויה אצלו הייתה כל כך טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלי לייבל, ראשון לציון.
משוב: 11/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מסך סמארטפון של שיאומי.
חוות דעת:
הבחור מאוד אמין והמחירים שלו סבירים לגמרי, הוא עומד בזמנים. בחור חביב מאוד ונוח לעבוד איתו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 22 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמעבדת סלולר רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני סלולר. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק