מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ארן
ציון כללי:
9.62
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.88
זמנים 9.88
מחיר 9.71
איכות 9.62
דירוג כללי 9.62
התפלגות

מחושב על 8 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אמיר אונגר, פתח תקווה.
משוב: 09/01/2019
תיאור השירות:
ניהול משאבי אנוש בחברת אונגר פישר.
חוות דעת:
אני מאוד ממליץ עליו. הוא אדם נהדר, מקצועי ואיכותי. הוא עובד אצלי בחברה יום בשבוע כבר במשך כמה שנים ואני מאוד מרוצה ממנו ומהעבודה שלו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה לירון, גני תקווה.
משוב: 10/11/2018
תיאור השירות:
הרכבת תוכנית פרישה, תמיכה בהיבט הפסיכולוגי והאישי כולל העברת הרצאות לעובדים הפורשים מחברה.
חוות דעת:
הוא איש מדהים, אין דברים כאלו. הוא מומחה מאוד בתחומו, אדם נעים הליכות ומקצועי ביותר. אני נעזר בו כבר במשך זמן רב ואני מאוד מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחל בלוך, נתניה.
משוב: 12/07/2018
תיאור השירות:
בניית נוהל פרישה לגמלאות, העברת הרצאה לפורשים וכתיבת חוברת הסברה לפורש.
חוות דעת:
הוא אדם אמין ונחמד, בחברה ממש מרוצים מהשירות שלו ושמחים שלקחו אותו. הוא עזר לי אישית מאוד והחוברת הסבר לפורש שכתב מעולה ושימושית. הוא הוזמן ע"י החברה להרצות בכנס פורשים והעביר הרצאה מעניינת. מגיעים לו רק שבחים. אנחנו עדיין בקשר והוא ממשיך לעזור לי בכל עניין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמי סלוצקי, עין החורש.
משוב: 09/12/2018
תיאור השירות:
העברת הרצאה בנושא היבטים רגשיים בפרישה.
חוות דעת:
הוא אדם מעניין, אמין, נחמד, למוד ניסיון, קבעתי איתו והוא הגיע בזמן, ואני בהחלט ממליצה, אני עובדת איתו כבר כמה שנים.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
שאול בן דוד, בנימינה.
משוב: 02/01/2019
תיאור השירות:
ייעוץ בעיקר בתחום משאבי אנוש, בתחומים ארגוניים ובנושא הפנסיוני.
חוות דעת:
ארן בן אדם מדהים. בעל מקצוע שמבין את המקצוע ומבין עניין, תענוג לעבוד איתו ולהיות בסביבתו! גם בן אדם וגם איש מקצוע טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה ארליך, מגל.
משוב: 05/08/2018
תיאור השירות:
חמישה מפגשים של ייעוץ לאחר פרישה. בנה טבלה מה לעשות .
חוות דעת:
הוא האיר לי את הדרך לקראת הפרישה. היה מצוין, הוא איש נחמד,מאוד חם ולבבי, היה לי כאילו פסיכולוג. עשה עבודה יעילה ומקצועית. בנינו ביחד תכנית מדויקת וטבלאות והוא גם ליווה אותי רגשית. לאחר הפרישה הלכתי ללמוד בעקבות הייעוץ שלו. העבודה שלי הביאה לי אותו.
איכות
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ראובן הירק, רמת גן.
משוב: 03/12/2018
תיאור השירות:
מרצה אורח באוניברסיטת בר אילן, מלמד את הסטודנטים איך לבנות משובים בצורה נכונה.
חוות דעת:
הוא עושה עבודה נפלאה, הוא מגיע אלינו כמרצה אורח, בחור סבלני ואדיב, אני מאוד מרוצה ממנו ומהשירות שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמירה לידר, הוד השרון.
משוב: 02/01/2019
תיאור השירות:
מפגשים של הכנה רגשית לפני פרישה.
חוות דעת:
אני ממליצה עליו. הוא היה מקצועי ויעיל. נפגשנו כמה פעמים במשרד שלי והוא נתן טיפים טובים איך לערך ונתן המון מוכנות רגשית. בין המפגשים יש קשר איתו ושיעורי בית. לאחר הפרישה הוא התקשר אלי לראות איך הולך איתי, כבר המלצתי עליו לחברה שעבדתי בה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 8 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשעסק רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק