מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
בתי
ציון כללי:
10.00
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 10.00
זמנים 10.00
מחיר 10.00
איכות 10.00
דירוג כללי 10.00
התפלגות

מחושב על 7 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אנדרי צ'וצ'קוב, תל אביב.
משוב: 14/05/2019
תיאור השירות:
תביעת רכוש.
חוות דעת:
היא מצוינת, מקצועית מאוד, הייתי ממליץ עליה ועל כל המשרד בחום, הם עשו עבודה מעולה, היא פתרה את זה במהירות והתוצאה הפתיעה אותי לטובה, אני ממש מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוברט פרישקו, תל אביב.
משוב: 14/05/2019
תיאור השירות:
תביעות עבודה.
חוות דעת:
סך הכל אני מאוד מרוצה, הם מגיבים בזמן, שירותיים, השירות טוב ומקצועי והם הוגנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון מולר, תל אביב.
משוב: 15/11/2018
תיאור השירות:
טיפול במסמכים וביטוחים לאחר תאונת דרכים.
חוות דעת:
מרגש אותי רק לחשוב עליה. היחס שלה היה פשוט מדהים! זה לא שירות שרגילים לראות בארץ. מבחינת ההבנה והקשבה, באמת בחורה מוצלחת!. לדעתי המחיר הוגן לחלוטין. הכל פשוט מושלם!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדם עיסא, כפר קאסם.
משוב: 15/05/2019
תיאור השירות:
ליווי טביעה בנוגע לתאונת עבודה.
חוות דעת:
היא אחת האנשים המקסימים שפגשנו בחיינו, היא מסורה מאוד וממשיכה להיות כל הזמן, יש לה ידע רב והיא בן אדם טוב, היא חיה עם הלקוח. חופרת איפה שצריך ומקבלת תשובות, התוצאות מתחילות לזרום ואנחנו ממשיכים איתה לתביעות נוספות, כל הכבוד לה! הבן שלי היה צריך להיכנס לבד לועדה רפואית וסירבה שהוא יכנס לבד ונכנסה איתו, משהו מדהים! היא מתקשרת כל שבוע לשאול מה שלום הילד, היא צנועה ומבקשת רק מה שמגיע לה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניב אלחיני, קרית אונו.
משוב: 14/05/2019
תיאור השירות:
טיפול בתיק תאונת עבודה מול ביטוח לאומי .
חוות דעת:
השירות פשוט מצוין! אני מתרשם מהאדיבות, זמינות והמקצועיות שלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פ. ח. פתח תקווה.
אשרור: 15/09/2019
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני משפטי בנוגע לדיני עבודה.
חוות דעת:
היא אדיבה ומקסימה. רציתי לקבוע פגישת יעוץ, היא אמרה שאין צורך והסבירה לי טלפונית מהן זכויותיי.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 14/05/2019
תיאור השירות:
עזרה בקבלת פיצוי בעקבות תאונת עבודה.
חוות דעת:
חבל על הזמן, היא פשוט תותחית-על! הם רצו לתת לי פיצוי מעליב והיא נלחמה עבורי כמו לביאה. המלצתי עליה גם לקרובים שלי, פשוט אין עליה. היא תמיד עומדת במילה שלה, והשירות והעמידה בזמנים שלה פשוט מדויקים. תמיד מתקשרת בטלפונים לעדכונים בלי שאתקשר אליה ואטרח, ומאוד זמינה גם במיילים ובהודעות. אין לי מילה רעה להגיד עליה. היא פשוט לא וויתרה עד הסוף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 7 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשעסק רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק