מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אושר
ציון כללי:
9.80
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.89
זמנים 9.91
מחיר 9.66
איכות 9.82
דירוג כללי 9.80
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יורם פרידמן, תל אביב.
משוב: 23/09/2020
תיאור השירות:
הידוק קצר בארון חשמל.
חוות דעת:
התרשמתי מאוד לטובה ממנו, בדיעבד הייתה לנו תקלה בבית כבר הרבה זמן וחשמלאי הקודם לא הצליח להעלות עליה והוא עלה עליה. היה מקצועי והגיע אפילו בחג, היה מאוד אדיב ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אבנר שפע, תל אביב.
משוב: 13/09/2020
תיאור השירות:
תיקון ארון חשמל.
חוות דעת:
בחור פנטסטי, נהדר והוגן, היה לנו בעיה במזגן שנבעה מהארון חשמל, אושר הגיע, זיהה את הבעיה שאחד הפזות שלא עובדות. מבחינת מקצועיות היה לו טעות אנוש , הוא לא הבחין במשהו וכשבעל מקצוע אחר הגיע הוא סידר את הבעיה אחריו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אראל כהן, ראשון לציון.
משוב: 20/08/2020
תיאור השירות:
החלפת נתיכים בארון חשמל.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור! בא בזמן, עשה עבודה טובה ומקצועית! אני מרוצה ממנו מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופר ב. תל אביב.
אשרור: 31/05/2020
משוב: 30/04/2020
תיאור השירות:
התקנת מונה תלת פאזי בלוח חשמל.
חוות דעת:
אדיב, מדויק, מקצועי, גבה עלות הוגנת, אני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר ל. רמת גן.
משוב: 11/03/2020
תיאור השירות:
תיקון לוח חשמל.
חוות דעת:
הוא היה ממש מעולה, הוא העניק לי שירות מצוין וגבה מחיר ממש סביר עבור העבודה שביצע, אני ממש מבסוט ממנו וממליץ עליו לכל מי שמחפש איש מקצוע בתחום הזה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הראל מל, תל אביב.
משוב: 25/02/2020
תיאור השירות:
תיקון תקלה בלוח חשמל.
חוות דעת:
הוא היה טוב והכל היה בסדר גמור. גם המחיר היה הוגן.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
איתי מ, תל אביב.
משוב: 04/02/2020
תיאור השירות:
החלפת כבלים ומפסק בארון חשמל.
חוות דעת:
היה מעולה! מקצועי, אמין והמחיר גם היה טוב. הוא החליף לנו כבלים בארון חשמל ויום אחרי הייתה נפילת מתח. הוא הגיע שוב בלי עלות וסידר את זה. הוא גם אמר בפעם הראשונה שצריך להחליף את הארון חשמל כך שהעבודה שלו הייתה מקצועית בכל המובנים. נתן הערות מקצועיות, אמר מה להגיד לבעלת הדירה וכשהתקשרנו אליה הסביר לה בעצמו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דן מיכמן, תל אביב.
משוב: 21/01/2020
תיאור השירות:
החלפת שנאי למנורה ומספר פקקים בארון חשמל.
חוות דעת:
בגדול הוא היה בסדר, עמד בזמנים ועשה את מה שצריך טוב.
איכות
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אילן אלחי, חולון.
משוב: 04/12/2019
תיאור השירות:
החלפת לוח חשמל בדירה.
חוות דעת:
אושר היה מעולה, אדיב, מדהים, אני מאוד מרוצה ממנו, אמין, עשה עבודה טובה, הגיע מהר ובשבת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מורן ארז שרון, תל אביב.
משוב: 01/02/2019
תיאור השירות:
החלפת לוח חשמל.
חוות דעת:
ממליצה עליו בחום! הוא בעל עסק מדהים ונותן שירות 24/7. הוא ממש אכפתי ויודע את העבודה. הוא עשה לי עבודה נהדרת, כל בעיה שיש לי אני מתקשרת אליו. הוא הכי אמין שיש! עליו נאמר יצאת צדיק :).
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 123 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק