מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אושר
ציון כללי:
9.73
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.82
זמנים 9.91
מחיר 9.61
איכות 9.74
דירוג כללי 9.73
התפלגות

מחושב על 77 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
הראל מל, תל אביב.
משוב: 25/02/2020
תיאור השירות:
תיקון תקלה בלוח חשמל.
חוות דעת:
הוא היה טוב והכל היה בסדר גמור. גם המחיר היה הוגן.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
איתי מ, תל אביב.
משוב: 04/02/2020
תיאור השירות:
החלפת כבלים ומפסק בארון חשמל.
חוות דעת:
היה מעולה! מקצועי, אמין והמחיר גם היה טוב. הוא החליף לנו כבלים בארון חשמל ויום אחרי הייתה נפילת מתח. הוא הגיע שוב בלי עלות וסידר את זה. הוא גם אמר בפעם הראשונה שצריך להחליף את הארון חשמל כך שהעבודה שלו הייתה מקצועית בכל המובנים. נתן הערות מקצועיות, אמר מה להגיד לבעלת הדירה וכשהתקשרנו אליה הסביר לה בעצמו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דן מיכמן, תל אביב.
משוב: 21/01/2020
תיאור השירות:
החלפת שנאי למנורה ומספר פקקים בארון חשמל.
חוות דעת:
בגדול הוא היה בסדר, עמד בזמנים ועשה את מה שצריך טוב.
איכות
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מורן ארז שרון, תל אביב.
משוב: 01/02/2019
תיאור השירות:
החלפת לוח חשמל.
חוות דעת:
ממליצה עליו בחום! הוא בעל עסק מדהים ונותן שירות 24/7. הוא ממש אכפתי ויודע את העבודה. הוא עשה לי עבודה נהדרת, כל בעיה שיש לי אני מתקשרת אליו. הוא הכי אמין שיש! עליו נאמר יצאת צדיק :).
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר ל. רמת גן.
משוב: 11/03/2020
תיאור השירות:
תיקון לוח חשמל.
חוות דעת:
הוא היה ממש מעולה, הוא העניק לי שירות מצוין וגבה מחיר ממש סביר עבור העבודה שביצע, אני ממש מבסוט ממנו וממליץ עליו לכל מי שמחפש איש מקצוע בתחום הזה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילן אלחי, חולון.
משוב: 04/12/2019
תיאור השירות:
החלפת לוח חשמל בדירה.
חוות דעת:
אושר היה מעולה, אדיב, מדהים, אני מאוד מרוצה ממנו, אמין, עשה עבודה טובה, הגיע מהר ובשבת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלעד בן, נתניה.
משוב: 04/10/2018
תיאור השירות:
החלפה של מנורות, סידור קווי חשמל, סידור ארון חשמל והכנה של תשתיות.
חוות דעת:
מקצוען חבל על הזמן! הזמינות טובה, אמינות טובה, הוא אומר את המחיר לפני ביצוע העבודה. הוא מבצע את העבודה בצורה מקצועית וטובה. במבחן הזמן גם הכל עובד כמו שצריך ואני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 02/04/2019
תיאור השירות:
תיקונים בלוח חשמל ובהארקה.
חוות דעת:
הוא היה נחמד מאוד.
איכות
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
אשרור: 12/01/2020
משוב: 01/12/2019
תיאור השירות:
החלפת לוח חשמל, התקנת גופי תאורהו תיקון שקעים.
חוות דעת:
היה נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הדס עטיה, תל אביב.
משוב: 22/03/2020
תיאור השירות:
בדיקה ותיקון של הפסקת חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מאוד מקצועי ומהיר, עלה מהר על הבעיה והיה הוגן מבחינת מחיר והכל. היה מעולה, לגמרי מגיע לו עשר בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 77 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק