מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אושר
ציון כללי:
9.73
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.82
זמנים 9.91
מחיר 9.61
איכות 9.74
דירוג כללי 9.73
התפלגות

מחושב על 77 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
הדס עטיה, תל אביב.
משוב: 22/03/2020
תיאור השירות:
בדיקה ותיקון של הפסקת חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מאוד מקצועי ומהיר, עלה מהר על הבעיה והיה הוגן מבחינת מחיר והכל. היה מעולה, לגמרי מגיע לו עשר בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מור הדדי, תל אביב.
משוב: 10/03/2020
תיאור השירות:
החלפת ממסר פחת.
חוות דעת:
אושר היה מצוין, הגיע מהר, נתן שירות אמין, טיפל בבעיה בזריזות והיה לגמרי אחלה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יוסי ראובן, תל אביב.
אשרור: 04/03/2020
משוב: 19/01/2020
תיאור השירות:
החלפת וונטה.
חוות דעת:
היה מקסים!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר עדני, תל אביב.
משוב: 28/02/2020
תיאור השירות:
בדיקת הארקה לחדר מדרגות והוצאת דוח ליקויים לבניין.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, בא מצויד ונראה מקצועי. הוא עבד על הדברים ביסודיות, אני מאוד מרוצה.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
הראל מל, תל אביב.
משוב: 25/02/2020
תיאור השירות:
תיקון תקלה בלוח חשמל.
חוות דעת:
הוא היה טוב והכל היה בסדר גמור. גם המחיר היה הוגן.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אוהד ברגר, תל אביב.
אשרור: 23/02/2020
משוב: 23/01/2020
תיאור השירות:
החלפת מפסק דוד למפסק חכם.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, מקצועי, בא מהר, זמין ועשה את העבודה כמו שצריך במינימום זמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
וידה לוי, תל אביב.
משוב: 12/02/2020
תיאור השירות:
תיקון סוויץ'.
חוות דעת:
הכל היה מאה אחוז! היה חסר לו חלק וחזר יום למחרת לסיים את העבודה, לא הייתי אפילו צריך להתקשר להזכיר לו! שירות מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתי מ, תל אביב.
משוב: 04/02/2020
תיאור השירות:
החלפת כבלים ומפסק בארון חשמל.
חוות דעת:
היה מעולה! מקצועי, אמין והמחיר גם היה טוב. הוא החליף לנו כבלים בארון חשמל ויום אחרי הייתה נפילת מתח. הוא הגיע שוב בלי עלות וסידר את זה. הוא גם אמר בפעם הראשונה שצריך להחליף את הארון חשמל כך שהעבודה שלו הייתה מקצועית בכל המובנים. נתן הערות מקצועיות, אמר מה להגיד לבעלת הדירה וכשהתקשרנו אליה הסביר לה בעצמו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אור שחר, תל אביב.
משוב: 29/01/2020
תיאור השירות:
החלפה וחיווט מחדש של קופסת חיבורים שעלתה באש עקב עומס יתר, החלפת קופסת נתיכים,חיבור תקין להארקה ויצירת 2 קווים ייעודיים לדוד חשמל ולמכונת כביסה.
חוות דעת:
אושר מקסים. עובד לפי הספר. מגיע יחסית בזמן שנקבע מראש. אין לי אומדן לגבי מחירים אבל אני חושב שהמחירים שלו סבירים.הבדיקה היסודית שלו הצילה אותי מסכנת התחשמלות ואש עתידית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה חזן, תל אביב.
משוב: 29/01/2020
תיאור השירות:
החלפת מפסק לדוד.
חוות דעת:
אושר היה סבבה, עשה עבודה טובה ואני מרוצה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 77 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק