מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אושר
ציון כללי:
9.80
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.89
זמנים 9.91
מחיר 9.66
איכות 9.82
דירוג כללי 9.80
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
גילעד יום טוב, תל אביב.
משוב: 24/09/2020
תיאור השירות:
החלפת שלטר לדוד חשמל.
חוות דעת:
וואלה הוא היה מצוין ועשה הכל כמו שצריך!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
פלג דקלו, תל אביב.
משוב: 24/09/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר בבית.
חוות דעת:
הוא היה מצויין! היה מאד מקצועי, איתר את הבעיה מהר וטיפל בה מהר, המחיר היה סביר בהחלט. אני מאד מרוצה ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ויקטוריה אוצ'יטל, תל אביב.
משוב: 24/09/2020
תיאור השירות:
החלפת תקע ושקע שנשרפו.
חוות דעת:
היה ממש אחלה, בא מהר וטיפל בהכל מהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יורם פרידמן, תל אביב.
משוב: 23/09/2020
תיאור השירות:
הידוק קצר בארון חשמל.
חוות דעת:
התרשמתי מאוד לטובה ממנו, בדיעבד הייתה לנו תקלה בבית כבר הרבה זמן וחשמלאי הקודם לא הצליח להעלות עליה והוא עלה עליה. היה מקצועי והגיע אפילו בחג, היה מאוד אדיב ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סמדר ש. תל אביב.
משוב: 22/09/2020
חוות דעת:
10 מכל הבחינות . קבע איתי מראש את המחיר שהיה מאד סביר. הגיע בדיוק בזמן שנקבע , עשה את העבודה במהירות וביעילות. בחור מקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירה מ. תל אביב.
משוב: 21/09/2020
תיאור השירות:
איתור ותיקון קצר חשמלי והחלפת שקעים פגומים.
חוות דעת:
אושר נעים, מקצועי ביותר, עבד ביעילות וביסודיות. הוא הגון ואמין מאד, אנחנו ממליצים עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארתור גורודניצקי, תל אביב.
משוב: 14/09/2020
תיאור השירות:
התקנת נקודת חשמל.
חוות דעת:
היה מדהים! הוא עשה עבודה מאוד מקצועית, היה מהיר ועל הדרך תיקן לי עוד משהו בבית. גם המחיר היה טוב לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבנר שפע, תל אביב.
משוב: 13/09/2020
תיאור השירות:
תיקון ארון חשמל.
חוות דעת:
בחור פנטסטי, נהדר והוגן, היה לנו בעיה במזגן שנבעה מהארון חשמל, אושר הגיע, זיהה את הבעיה שאחד הפזות שלא עובדות. מבחינת מקצועיות היה לו טעות אנוש , הוא לא הבחין במשהו וכשבעל מקצוע אחר הגיע הוא סידר את הבעיה אחריו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורית לניאדו, תל אביב.
משוב: 09/09/2020
תיאור השירות:
תיקון בית מנורה.
חוות דעת:
היה אחלה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אסף נורני, תל אביב.
משוב: 06/09/2020
תיאור השירות:
החלפת כבל הארקה בבניין ושני שקעים בדירה.
חוות דעת:
הוא היה אחלה בן אדם! התקשרתי אליו כי הברז הוציא זרם חשמלי, היה זמין וקבע איתי יום למחרת איך שהתקשרתי, עלה על התקלה ממש מהר, ראה בלוח חשמל שאין הארקה ובדק שלב שלב, זאת אומרת בדק את החיבור של הארקה לבית שלנו וגם שם גילה שאין, אמר שהכבל של הארקה בבניין לא היה טוב והחליף, מאוד מקצועי ובנוסף החליף שני שקעים בדירה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 123 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק