מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אושר
ציון כללי:
9.73
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.82
זמנים 9.91
מחיר 9.61
איכות 9.74
דירוג כללי 9.73
התפלגות

מחושב על 77 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אסף דיין, תל אביב.
אשרור: 27/09/2019
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
הזזת נקודות מאור, התקנת נק' מאור חדשה, התקנת 3 גופי תאורה דקורטיביים, עבודה בתוך חלל גג רעפים והתקנת נק' חשמל חדשה - רב שקעים.
חוות דעת:
אושר היה על הכיפאק! הגיע בזמן כמו שקבענו והוא בעל מקצוע מאורגן ומסודר בעבודתו. התרכז בעבודתו ונמנע מכמה שפחות משיחות בסלולר, ידע מה הוא עושה וגם בעבודה קצת מסוכנת מתוך חלל גג רעפים עבד בשיא הזהירות. בסיום העבודה, שאל אם אני צריך עוד משהו ואם אני מרוצה מהעבודה. הייתי ממש מרוצה מהשירות וכבר קבענו לבצע עוד עבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אביב כהן, תל אביב.
משוב: 02/02/2019
תיאור השירות:
עבודות חשמל כלליות קטנות וגדולות, הכוללות התקנות גופי תאורה, שקעים, ועבודות חשמל למוסדות ולגופים שונים.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור. בחור על הכיפאק, אני נעזר בו זמן רב עד היום. כיף לעבוד איתו והוא אחראי מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור עזר, גבעתיים.
משוב: 09/01/2020
תיאור השירות:
התקנת שקע לטובת מחמם מים גז.
חוות דעת:
הוא אחלה בחור! בא בזמן, מחיר טוב, שירותי, קצר ולעניין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
אשרור: 12/01/2020
משוב: 01/12/2019
תיאור השירות:
החלפת לוח חשמל, התקנת גופי תאורהו תיקון שקעים.
חוות דעת:
היה נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הדס עטיה, תל אביב.
משוב: 22/03/2020
תיאור השירות:
בדיקה ותיקון של הפסקת חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מאוד מקצועי ומהיר, עלה מהר על הבעיה והיה הוגן מבחינת מחיר והכל. היה מעולה, לגמרי מגיע לו עשר בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מור הדדי, תל אביב.
משוב: 10/03/2020
תיאור השירות:
החלפת ממסר פחת.
חוות דעת:
אושר היה מצוין, הגיע מהר, נתן שירות אמין, טיפל בבעיה בזריזות והיה לגמרי אחלה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יוסי ראובן, תל אביב.
אשרור: 04/03/2020
משוב: 19/01/2020
תיאור השירות:
החלפת וונטה.
חוות דעת:
היה מקסים!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר עדני, תל אביב.
משוב: 28/02/2020
תיאור השירות:
בדיקת הארקה לחדר מדרגות והוצאת דוח ליקויים לבניין.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, בא מצויד ונראה מקצועי. הוא עבד על הדברים ביסודיות, אני מאוד מרוצה.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
הראל מל, תל אביב.
משוב: 25/02/2020
תיאור השירות:
תיקון תקלה בלוח חשמל.
חוות דעת:
הוא היה טוב והכל היה בסדר גמור. גם המחיר היה הוגן.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אוהד ברגר, תל אביב.
אשרור: 23/02/2020
משוב: 23/01/2020
תיאור השירות:
החלפת מפסק דוד למפסק חכם.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, מקצועי, בא מהר, זמין ועשה את העבודה כמו שצריך במינימום זמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 77 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק