מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
בועז
ציון כללי:
9.73
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.81
זמנים 9.73
מחיר 9.64
איכות 9.77
דירוג כללי 9.73
התפלגות

מחושב על 98 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מרדכי אבישרור, הרצליה.
משוב: 18/12/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן קטן אלקטרה.
חוות דעת:
הכל היה עשר! הוא עשה עבודה טובה, הגיע בזמן ונתן אחריות לשלוש שנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רועי נ. הרצליה.
משוב: 10/07/2019
תיאור השירות:
רכישה והתקנה של מזגן עילי חברת תאדירן.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הגיע בזמן עשה עבודה מקצועית מאוד והייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל הורביץ, הוד השרון.
משוב: 04/12/2019
תיאור השירות:
רכישה והתקנת מזגן עילי של תדיראן.
חוות דעת:
בועז היה מצוין, עשה עבודה טובה, הוא הגיע בזמן שקבענו והמחיר נראה היה הוגן אחרי בדיקה שעשיתי. אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמית שגל, מעברות.
אשרור: 06/10/2019
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
אספקה והתקנת 2 מזגנים עילים של חברת תדיראן של 1 וחצי ו 2 כח סוס.
חוות דעת:
היה מאה אחוז, הוא עבד יחסית די נקי ותיקן מייד אי שביעות רצון מסוימת.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 07/08/2019
תיאור השירות:
התקנה של שלושה מזגנים עיליים של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא מקצוען, מגיע לו רק שבחים! הוא ישר, יש לו סבלנות אין קץ, מסביר ומשנה לפי שאני רוצה ועובד פשוט מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עירית טוזיק, הרצליה.
משוב: 27/01/2020
תיאור השירות:
ניקוי פילטר סתום.
חוות דעת:
היה מעולה! הגיע לבדוק מזגן שהפסיק לחמם. ניקה פילטרים ווידא שהכל עובד. אמין ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי גמלאיל, הרצליה.
משוב: 26/12/2019
תיאור השירות:
תיקון דליפת גז ומילוי גז במזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
בחור לעניין. נותן שירות מהיר. דיברנו ב12, כבר ב3 וחצי הוא הגיע, אבחן ובדק את התקלה, טיפל בה וסידר אותה. אחלה שירות. ממליץ עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרגא ר. רמת השרון.
אשרור: 07/12/2019
משוב: 06/09/2019
תיאור השירות:
תיקון שטיפת מערכת הקרור, פתיחת פתח בגבס והשמת חלון שרות במזגן אלקטרה מרכזי בדירה בעקבות נזילת מים מהמאייד.
חוות דעת:
היה מעולה! איש נעים הליכות, תרבותי ומתחשב. מיקצוען ללא רבב. עומד בלו״ז ומכיר את עבודתו. תבורכו אם תתמידו לשמר בעלי מיקצוע כמו בועז.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל אופנהיים, הרצליה.
אשרור: 12/09/2019
משוב: 14/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן רגיל של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה סבבה לגמרי, עדכן שהוא מאחר, נתן יחס טוב ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלמה ברקוביץ', רעננה.
משוב: 31/05/2020
תיאור השירות:
החלפת מאורר במזגן 2.5 כ''ס של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא ביצע עבודה מאד יפה והיה מקצועי, מאד נקי, מנומס, מאד ידידותי למשתמש והייתי מאד מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 98 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק