מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
בועז
ציון כללי:
9.83
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.92
זמנים 9.85
מחיר 9.83
איכות 9.87
דירוג כללי 9.83
התפלגות

מחושב על 53 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עמית שגל, מעברות.
אשרור: 06/10/2019
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
אספקה והתקנת 2 מזגנים עילים של חברת תדיראן של 1 וחצי ו 2 כח סוס.
חוות דעת:
היה מאה אחוז, הוא עבד יחסית די נקי ותיקן מייד אי שביעות רצון מסוימת.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
רועי נ. הרצליה.
משוב: 10/07/2019
תיאור השירות:
רכישה והתקנה של מזגן עילי חברת תאדירן.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הגיע בזמן עשה עבודה מקצועית מאוד והייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 07/08/2019
תיאור השירות:
התקנה של שלושה מזגנים עיליים של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא מקצוען, מגיע לו רק שבחים! הוא ישר, יש לו סבלנות אין קץ, מסביר ומשנה לפי שאני רוצה ועובד פשוט מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סמי עוזיאל, נתניה.
משוב: 18/10/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הגיע בזמן והיה בסדר גמור. נתן שירות בסדר אבל המחיר היה קצת גבוה לדעתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורלין לוי, אבן יהודה.
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
אדם אמין וישר. הוא עשה עבודה מכל הלב ובצורה טובה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מני מרדכי, נתניה.
משוב: 11/10/2019
תיאור השירות:
שטיפת מזגן מרכזי.
חוות דעת:
היחס היה מעולה. הוא היה נחמד והגיע בזמן . פתר את הבעיה מהר ועשה עבודה מקצועית. רק המחיר היה יקר לדעתי.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
אולג י. נתניה.
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
בדיקה של מזגן.
חוות דעת:
היה נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישראל אדלר, נתניה.
אשרור: 23/09/2019
משוב: 25/07/2019
תיאור השירות:
בדיקה להימצאות עובש בשני מזגנים.
חוות דעת:
אם היה אפשר הייתי נותן לו 11 מתוך 10! הגיע לבדוק את המזגנים עם עוד אדם, לא מצא שום בעיה ולא היה מוכן לקחת תשלום. היה מקצועי עד הסוף, מאוד התרשמתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ברק י. אודים.
משוב: 14/09/2019
תיאור השירות:
התקנה של מזגן מיצובישי.
חוות דעת:
היה מצוין! בועז עבד קשה ממש, התקין מזגן חלופי ועזר לנו מאוד. ממליצים בחום על בועז!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירלי ג. רשפון.
משוב: 10/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
היה כל כל מקסים שהזמנתי אותו לניקוי סוללה במיני מרכזי נוסף. היה אדיב, אמין, צנוע ומקצועי ואפילו לא ביקש תשלום מיידי אלא כשחזר לניקוי השני!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 53 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק