מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יעקב
ציון כללי:
9.62
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.71
זמנים 9.72
מחיר 9.40
איכות 9.70
דירוג כללי 9.62
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
טל הירשפלד, תל אביב.
משוב: 31/03/2020
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש 120 ליטר חברת אידיאל.
חוות דעת:
היה מצויין! הגיע בזמן, עשה עבודה מקצועית ונקיה, לקח מחיר שפוי לדעתי והיה מקצוען.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שי ילין, תל אביב.
משוב: 23/03/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורון אלימלך, תל אביב.
משוב: 17/03/2020
תיאור השירות:
החלפת מפסק בדוד שמש.
חוות דעת:
שירות מצוין! הוא הגיע בזמן, עבד מהר, הכל היה אחלה ואנחנו מרוצים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עוז מימון, תל אביב.
משוב: 17/03/2020
תיאור השירות:
החלפת מפסק עבור דוד שמש וחשמל.
חוות דעת:
הוא היה מאה אחוז, הוא רצה אפילו להקדים ולא יכולתי, הגיע בזמן, עשה את העבודה והיה נחמד ומהיר, זיהה את הבעיה עוד מלפני שהגיע, בא מוכן , ידע מה לעשות ועל הדרך החליף לי עוד מתגים שהייתי צריך :)
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הגר הפנר, תל אביב.
משוב: 15/03/2020
תיאור השירות:
התקנת כיסוי לדוד שמש.
חוות דעת:
היה 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא ז. תל אביב.
משוב: 12/03/2020
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש וקולט.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! הגיע בזמן ועבד מהר, נקי ויעיל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דביר כהן, תל אביב.
משוב: 09/03/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום ותרמוסטט בדוד חשמל.
חוות דעת:
יעקב היה נהדר! הגיע מהר, עבד במהירות וראה שהוא יכול להחליף בסוף רק חלק מהחלקים בדוד במקום את הכל וחסך לי הוצאה גדולה יותר. בחור נחמד, הסביר לי מה עשה ונראה מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי הירש, תל אביב.
אשרור: 22/02/2020
משוב: 28/04/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד חשמל.
חוות דעת:
יעקב הגיע בזמן, בהתראה קצרה ועשה עבודה מצוינת במחיר טוב (השווינו לאחרים והמחיר היה סביר ביותר). אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דני סיגל, תל אביב.
אשרור: 21/02/2020
משוב: 23/12/2019
תיאור השירות:
החלפת מפסק.
חוות דעת:
הזמנתי אותו לשתי בעיות, הוא הגיע, ראה שיש בעיה במפסק חזר עם מפסק חדש ועשה את זה בסדר גמור. שאלתי אותו לגבי המערכת הסולרית, אמר שזה תלוי בדוד, יומיים אחרי זה כל הרחבה הייתה שטופה בזרם מים מהדוד שלי, הוא בעצם לא הבחין בבעיה, כשבדק הוא אמר שהכל בסדר, זה באמת היה מאוד מוזר שיש לי מים פושרים ביום חם, אמרתי לו אחרי יומיים שלושה שהיה אבדן מים עצום, דיברתי איתו חיכיתי לו מהצהריים עד שש ואז כבר לא יכולתי לחכות אז לקחתי משהו אחר.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
4
יחס
7
8
כללי
גירסאות
יובל ב. תל אביב.
אשרור: 17/02/2020
משוב: 19/12/2019
תיאור השירות:
תיקון דוד.
חוות דעת:
הכל היה מאה אחוז! הדוד עובד מעולה עכשיו ולא צריך להתקלח אצל השכנים :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 101 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק