מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יורי
ציון כללי:
9.43
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.29
זמנים 9.57
מחיר 9.14
איכות 9.71
דירוג כללי 9.43
התפלגות

מחושב על 7 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
איזי לוי, בת ים.
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
התקנת מעקה בבניין.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, מקצועי ובחור ממש טוב.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ווישיי פרסישן ישראל בע"מ, חולון.
משוב: 29/04/2019
תיאור השירות:
התקנת במות להנחת ציוד והתקנת שער למשרד.
חוות דעת:
אני עובד איתם כבר כמה שנים,עד עכשיו הכל היה מעולה! הם עמדו בזמנים עשו עבודה טובה ואני אמשיך לעבוד איתם גם בהמשך!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מוטי מריאן, כפר אזר.
משוב: 23/06/2019
תיאור השירות:
קונסטרוקציה לשני מאווררים בחממה.
חוות דעת:
יורי עשה עבודה טובה מאוד, הכין את השטח לשני מאווררים. הגיע בזמן, המחיר הוגן מאוד ועשה עבודה טובה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
8
10
כללי
גירסאות
יוסי עמר, כפר סבא.
משוב: 28/02/2019
תיאור השירות:
התקנת מעקות בבית קולנוע.
חוות דעת:
הם על הכיפאק. פעלו לפי מה שהנחתי אותם, עשו התאמה באופן אישי ובמחירים טובים בעיני. תיקנו את מה שהיה צריך על פי בקשתי ואני מרוצה מהתוצאה הסופית. אני ממליץ עליהם באהבה רבה ואחזור לעבוד איתם כשאצטרך.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דניאלה רובין, ראשון לציון.
משוב: 28/02/2019
תיאור השירות:
התקנת סורגים בבניין.
חוות דעת:
הכל היה בסדר, הם עשו עבודה טובה ולא היו בעיות כלל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גוסטבו גליקסברג, ראשון לציון.
משוב: 28/02/2019
תיאור השירות:
בניית שולחן עבודה מברזל בגדול 1.20X60 מטר.
חוות דעת:
אירנה היה בסדר גמור, טוב מאוד, קצת יקר לדעתי, עשה עבודה טובה, רציתי עוד עבודה קטנה ועשה לי אתה ללא עלות נוספת, ואני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 02/03/2019
תיאור השירות:
עבודת מסגור בהיקף נרחב.
חוות דעת:
אני מרוצה מאוד מהשירות! הכל מאה אחוז, גם מבחינת מקצועיות וגם מבחינת יחס!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 7 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמסגר רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות ברזל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק