מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שתפו
גילעד
ציון כללי:
9.64
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.72
זמנים 9.70
מחיר 9.44
איכות 9.62
דירוג כללי 9.64
התפלגות

מחושב על 80 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ניר צל, הרצליה.
משוב: 04/10/2020
תיאור השירות:
תיקון דוד שכלל החלפת גוף חימום ומאיץ וניקוי של הדוד.
חוות דעת:
הוא נחמד ואדיב אבל לדעתי הוא לא התאמץ מספיק. היה חור בצינור של הדוד שמוציא מים, הוא לא הצליח לתקן את הבעיה ואמר לי לקרוא לבעל מקצוע אחר. אחרי בירור שעשיתי הבנתי שהוא כן היה יכול לפתור את הבעיה ובגלל זה הייתי צריך לקרוא לבעל מקצוע אחר ולשלם יותר על התיקון.
איכות
0
מחיר
5
זמנים
8
יחס
8
תגובת העסק:
הגעתי לטיפול בשתי בעיות שהיו ללקוח עם הדוד - החלפת פלאנג' (גוף חימום) וחור בצינור. כאשר הגעתי ללקוח הבנתי שאת החור בצינור לא אוכל לתקן, מכיוון שזו עבודה של אינסטלטור שכללה חציבה בבטון, מכיוון שהצינור נמצא מתחת לבטון. הסברתי ללקוח שזה לא בתחום התמחותי, ושאוכל להחליף את גוף החימום, וכך עשיתי לאחר הסכמת הלקוח. כמובן שגביתי רק עבור העבודה שביצעתי, והסברתי איזה בעל מקצוע הוא צריך להזמין כדי לסיים את העבודה. אין כאן התייחסות לעבודה שכן ביצעתי במקצועיות. חשובה לי רמת האמינות ושביעות רצון הלקוח לפני כל פרנסתי, ולכן חשוב לי לבטא את הצד שלי.
6
כללי
גירסאות
סגור
תמר טפטה, הרצליה.
משוב: 23/02/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד שמש.
חוות דעת:
מצויין, נחמד, מהיר, מקצועי ואמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועם כ. הרצליה.
משוב: 03/02/2020
תיאור השירות:
החלפת פלאנג' בדוד.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, עשה את העבודה טוב, החליף את החלק ופתר את הבעיה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
8
9
כללי
גירסאות
ריבה פס, תל אביב.
אשרור: 16/10/2020
משוב: 16/08/2020
תיאור השירות:
תיקון והחלפת גוף חימום בדוד.
חוות דעת:
שירות מצוין! היה טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לב קגן, פתח תקווה.
משוב: 15/10/2020
תיאור השירות:
תיקון דוד חשמל שכלל החלפת פלאנג'.
חוות דעת:
היה מעולה, ענייני, התקשר לבדוק שהכל עובד כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועם אברמוביץ, רמת גן.
אשרור: 04/10/2020
משוב: 03/08/2020
תיאור השירות:
ניקוי קולטן והתקנת ברז לניקוז בדוד שמש.
חוות דעת:
התרשמתי לטובה מהמקצועיות ומכך שהוא הסביר לנו בדיוק מה הייתה הבעיה. הוא נתן פתרון ככה שלא נצטרך בעתיד להזמין טכנאי רק בשביל נקיון של הקולטנים.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צבי ברץ, תל אביב.
משוב: 30/09/2020
תיאור השירות:
החלפת צינור גומי דולף בדוד שמש של חברת אמישראגז.
חוות דעת:
השירות היה אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דותן שנהב, תל אביב.
משוב: 15/09/2020
תיאור השירות:
תיקון מפסק בדוד חשמל.
חוות דעת:
היה מצוין! טרח לעדכן אותנו כשראה שהוא מתעכב, העבודה הייתה קשה, הוא ממש השקיע ולמרות שהעבודה הייתה קשה יותר ממה שחשב, גבה את המחיר שאמר מראש, עשה עבודה טובה ומקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
בני קרני, תל אביב.
אשרור: 06/09/2020
משוב: 07/06/2020
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה וגנר, תל אביב.
משוב: 03/09/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לתקלה בדוד החשמל שיצאו מים חמים במקום קרים,
חוות דעת:
התקשרתי אליו כי חשבתי שהדוד שלי הלך והוא היה איתי רבע שעה בטלפון ועזר לי טלפונית והסתבר שהדוד לא הלך. הוא היה מעל ומעבר, נתן לי שירות טלפוני ללא חיוב, זה פשוט ציון עשר, בחור ממש רציני. אחרי השיחה הבעיה נפתרה .
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 80 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק