מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
גילעד
ציון כללי:
9.61
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.71
זמנים 9.70
מחיר 9.21
איכות 9.68
דירוג כללי 9.61
התפלגות

מחושב על 31 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דב פלד, מכבים-רעות.
משוב: 29/01/2020
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
התקשרתי להזמינו לתק דוד שמש עם חשד שצריך להחליף חמם. גלעד היה אדיב מאד, הסכים לבוא למחרת ונקב מראש במחיר. המחיר קצת גבוה ביחס למחיר הכי גבוהה במחירון ביחוד שהדוד על גג שטוח עם גישה נוחה וקלה, אך הסכמתי. הגיע למחרת כמתואם. זיהה שהבעיה חשמלית ולא בדוד. גבה רק על הביקור. הציע לשלוח לי את החשמלאי שלו . היה בסדר גמור, אדיב וישר. בהחלט ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אייל ד. קרית אונו.
משוב: 01/01/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמלי בדוד שמש.
חוות דעת:
גילעד אדיב ומקצועי. ענה לקריאה תוך זמן קצר וסיפק את מלוא האינפורמציה הרלוונטית. פעל בשקיפות ופתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קרינה שלייפר, תל אביב.
משוב: 31/01/2019
תיאור השירות:
אבחון בעיה ותיקון דוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה מאד נחמד, פתוח ומסביר פנים. לאחר הבדיקה התברר שהבעיה הייתה בטיימר ולא בדוד עצמו, הוא ליווה אותי לחנות ועזר לי לבחור את הטיימר המתאים. היה מאד זמין וגמיש בזמנים.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צבי מילר, רמת גן.
משוב: 16/02/2020
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרי יחימוביץ, גבעתיים.
משוב: 06/02/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדוארד ג. תל אביב.
משוב: 06/02/2020
תיאור השירות:
התקנת מפסק חכם.
חוות דעת:
היה ממש טוב! הייתי מרוצה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עידו ר. תל אביב.
משוב: 04/02/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא מאוד אדיב ומקצועי והיה בסדר. היה זמין תוך יום וחצי ואני מרוצה מהעבודה. הוא לא רץ לומר מיד שצריך להחליף, קודם ייעץ לי טלפונית, ביצענו כמה בדיקות בהדרכה מרחוק ורק אז קבענו, הגיע ותיקן.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
נועם כ. הרצליה.
משוב: 03/02/2020
תיאור השירות:
החלפת פלאנג' בדוד.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, עשה את העבודה טוב, החליף את החלק ופתר את הבעיה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
8
9
כללי
גירסאות
גיל שמואל, תל אביב.
משוב: 02/02/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מעולה ממש, הדבר היחיד שהפריע לי זה שהוא כל הזמן דחה בשעה את זמן ההגעה ובסוף הגיע מאוחר אבל מאוד מקצועי, יסודי ודאג שזה יטופל כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אנדריי ויעל סקוסירב, תל אביב.
משוב: 20/01/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי בעיה במים חמים.
חוות דעת:
הלוואי שכולם היו כמו גלעד, הוא הסביר לי בטלפון מה לעשות וזה באמת פתר לי את הבעיה, דיבר נעים מאוד, פשוט בן אדם! כל הכבוד לו, באמת הוא מקסים, הוריד לי כאב ראש, דיברנו עם עוד בעלי מקצוע והוא היחיד שהיה ככה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 31 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק