מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
גילעד
ציון כללי:
9.70
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.79
זמנים 9.79
מחיר 9.37
איכות 9.74
דירוג כללי 9.70
התפלגות

מחושב על 43 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אבישי גרינגרד, תל אביב.
אשרור: 06/03/2020
משוב: 06/01/2020
תיאור השירות:
החלפת דוד ושעון שבת.
חוות דעת:
היה בסדר, אני בכללי מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
ברק ג. תל אביב.
משוב: 24/02/2020
תיאור השירות:
החלפת פלאנג'. תרמוסטט, גוף חימום וצנרת.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הדוד מאוד ישן והעבודה הייתה מסובכת. הוא עשה לדעתי את המקסימום האפשרי וגם הסביר הכל תוך כדי, היה אדיב ונעים. מגיע לו כל הכבוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדוארד ג. תל אביב.
משוב: 06/02/2020
תיאור השירות:
התקנת מפסק חכם.
חוות דעת:
היה ממש טוב! הייתי מרוצה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עידו ר. תל אביב.
משוב: 04/02/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא מאוד אדיב ומקצועי והיה בסדר. היה זמין תוך יום וחצי ואני מרוצה מהעבודה. הוא לא רץ לומר מיד שצריך להחליף, קודם ייעץ לי טלפונית, ביצענו כמה בדיקות בהדרכה מרחוק ורק אז קבענו, הגיע ותיקן.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
גיל שמואל, תל אביב.
משוב: 02/02/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מעולה ממש, הדבר היחיד שהפריע לי זה שהוא כל הזמן דחה בשעה את זמן ההגעה ובסוף הגיע מאוחר אבל מאוד מקצועי, יסודי ודאג שזה יטופל כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אנדריי ויעל סקוסירב, תל אביב.
משוב: 20/01/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי בעיה במים חמים.
חוות דעת:
הלוואי שכולם היו כמו גלעד, הוא הסביר לי בטלפון מה לעשות וזה באמת פתר לי את הבעיה, דיבר נעים מאוד, פשוט בן אדם! כל הכבוד לו, באמת הוא מקסים, הוריד לי כאב ראש, דיברנו עם עוד בעלי מקצוע והוא היחיד שהיה ככה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודה ונסובסקי, תל אביב.
משוב: 14/01/2020
תיאור השירות:
החלפת טיימר לדוד חשמל.
חוות דעת:
הוא היה ממש מקצועי, לא יכולתי לבקש יותר טוב ממנו. הוא היה טוב מכל הבחינות גם זמנים, גם מחיר וגם שירות. אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אליק דרמר, תל אביב.
משוב: 14/01/2020
תיאור השירות:
החלפת פלאנג' בדוד שמש.
חוות דעת:
היה סבבה לגמרי. הוא היה מקצועי והכל עובד טוב עכשיו, באמת מאה אחוז.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מתן לוטם , תל אביב.
משוב: 13/01/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה בסדר בסך הכול, עשה את העבודה, היה נחמד והגיע יחסית בזמן.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ענבל מור, תל אביב.
משוב: 03/11/2019
תיאור השירות:
החלפת ותיקון דוד חשמל בבית פרטי.
חוות דעת:
גילעד נתן שירות טוב, הוא היה מקסים, נחמד, אדיב והוגן. אני ממליצה עליו מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 43 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק