מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלעד
ציון כללי:
9.22
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.39
זמנים 9.67
מחיר 9.28
איכות 9.39
דירוג כללי 9.22
התפלגות

מחושב על 18 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אלי שחף, חיפה.
משוב: 13/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת.
חוות דעת:
הוא היה נחמד,ענייני וטיפל מהר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
אהובה להב, חיפה.
אשרור: 11/10/2019
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת נזילה מצינור מים חיצוני.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
חדוה גל, חיפה.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באמבטיה.
חוות דעת:
אלעד היה בסדר גמור, זריז והגיע מיד, נתן שירות טוב, מקצועי, עשה עבודה טובה, נחמד ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועה ל. חיפה.
משוב: 25/08/2019
תיאור השירות:
ניסיון לפתיחת סתימה בכיור במטבח.
חוות דעת:
אלעד ניסה בכל מיני דרכים לפתוח סתימה בכיור במטבח. לאחר זמן מה הבנו שכנראה השכנים המשפצים סתמו את צינור הביוב המשותף ע"י מלט או משהו כזה. בכל זאת, השירות של אלעד היה טוב ואני מרוצה. אלעד היה נחמד, ניקה וסידר אחריו. מחיר הביקור היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארנון פ. חיפה.
משוב: 11/07/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה במרזב דירה.
חוות דעת:
אלעד היה בסדר, מקצועי מאוד, עשה עבודה טובה, הגיע בזמן, נחמד ואני מרוצה ממנו.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אבי יעזי, יקנעם עילית.
משוב: 04/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור המטבח ובכיור חדר האמבטיה.
חוות דעת:
בפתיחת הסתימות הוא היה בסדר, הגיע עם כל הציוד הדרוש אבל בסיום העבודה ובאיטום האינסטלציה הוא מיהר, היה לא מקצועי ומאוד התאכזבתי ממנו.
איכות
5
מחיר
7
זמנים
9
יחס
8
5
כללי
גירסאות
רפי יהלום, תמרת.
משוב: 10/09/2019
תיאור השירות:
החלפת חנוכיות מים בכניסה לבית פרטי ובדיקת נזילות באמצעות מצלמה תרמית.
חוות דעת:
שירות טוב! הגיע בזמן והעבודה הייתה מקצועית, מה שהוא אמר הוא עשה. עובדים יפה מאוד ובסבלנות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איליה רבקין, קרית טבעון.
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
בדיקת אינסטלציה בביוב.
חוות דעת:
בעל מקצוע בסדר גמור, הוא נחמד, עמד בזמנים והמחיר הוגן לביקור.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שרח ברום, עכו.
משוב: 28/08/2019
תיאור השירות:
תיקון סתימה באסלה.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! אלעד היה מהיר, מקצועי, נחמד וגם המחיר היה סביר. הכל היה עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי ק. יקנעם עילית.
משוב: 26/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באסלה.
חוות דעת:
פתר את הבעיה והיה בסך הכל נחמד, הגיע בזמן והכל בסדר. זאת הייתה עבודה בסיסית, אני מרגיש שיכולתי לעשות את העבודה בעצמי אבל הוא כנותן שירות לקח מחיר הוגן כי בכל זאת הוא נסע והקדיש לזה זמן.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 18 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק