מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלעד
ציון כללי:
9.67
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.75
זמנים 9.67
מחיר 9.42
איכות 9.75
דירוג כללי 9.67
התפלגות

מחושב על 12 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אבי חיון, עכו.
משוב: 20/06/2019
תיאור השירות:
טיפול תקלה ברכב מסוג סקודה.
חוות דעת:
היה טוב מאוד, הם קיבלו אותי ישר והיו מקצועיים. הכל היה עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דליה שחרי, נהריה.
משוב: 20/06/2019
תיאור השירות:
החלפת מצבר ברכב מסוג מזדה 5.
חוות דעת:
אלעד היה מאוד נעים ואדיב, הוא הגיע אלי עד הבית והוא הגיע במהירות. אמרו שזכיתי לשירות VIP וככה גם הרגשתי. כאשר התקשרתי אליו סיפרתי לו מה קרה לרכב, הוא אבחן והסביר כי מדובר במצבר והסביר גם למה. הוא בא לקראתי בעניין עלות העבודה והשירות היה משביע רצון וטוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיתי ליאור, קרית אתא.
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
טיפול חמש עשרה אלף ברכב.
חוות דעת:
קבלתי שירות טוב, המחיר היה טוב והכל בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ברכה דה קסטרו, נהריה.
משוב: 03/06/2019
תיאור השירות:
טיפול 120 אלף והחלפת גומיות ברכב סקודה 2014.
חוות דעת:
אני סופר מרוצה, שירות מקסים ברמה מאוד גבוהה! יש פינת קפה נקיה ומסודרת והיה מאוד נחמד ונעים. שירות ברמה אחרת לגמרי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שחף גולדן, עכו.
משוב: 22/05/2019
תיאור השירות:
טיפול 15 אלף שכלל ליטוש דיסקיות ברקסים וטיפול בנזילת שמן ברכב מסוג טויוטה 2007.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, שירות מאוד יסודי. הוא הסביר לי לאורך כל הדרך מה קורה בטיפול ומה הוא הולך לבצע. כשדיברנו בטלפון הוא אמר לי שהטיפול ייקח באזור השעה, וכשהגעתי הוא הבחין בתקלות נוספות של הרכב אז זה התעכב ל4 שעות אז הוא לא כלכך עמד בלוח הזמנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יורי דרוזנסקי, עכו.
משוב: 18/01/2019
תיאור השירות:
טיפול 30 אלף לרכב מסוג טויוטה קורולה.
חוות דעת:
השירות והיחס שלו טובים, אני מאוד מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורה בן אדיבה, עכו.
משוב: 18/03/2019
תיאור השירות:
החלפת ברקסים ברכב יונדאי.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה מצוות העובדים, אני כל הזמן מגיעה לשם ומקבלת שירות אמין ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מוהנא כבישי, עכו.
משוב: 18/03/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 15 אלף ברכב מאזדה.
חוות דעת:
היה בסדר. הוא קיבל אותי מהר ולא הייתי שם הרבה זמן. הוא הסביר לי מה היה צריך לעשות ולא עשה משהו בלי לשאול אותי.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אבירם כהן, קרית אתא.
משוב: 17/03/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי ברכב מסוג פורד שנת 2016.
חוות דעת:
היה אחלה! הגיעו עד לפה לקחת את הרכב, החזירו אותו, המחיר היה ממש סבבה ואני מאוד מרוצה מהשירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד אלבז, עכו.
משוב: 17/03/2019
תיאור השירות:
בדיקת רכב, כיבוי נורה שנדלקה ותיקון גומייה בדלת.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור בסך הכל. הוא אדם אדיב ונחמד, מסביר טוב מה הוא עושה ומה צריך לעשות. אדם מקצועי. נתן חווית שירות טובה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 12 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק