מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלעד
ציון כללי:
9.70
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.76
זמנים 9.59
מחיר 9.35
איכות 9.64
דירוג כללי 9.70
התפלגות

מחושב על 33 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אפיק ארנון, נהריה.
משוב: 09/09/2020
תיאור השירות:
החלפת כרית אוויר במושב הנהג ברכב מסוג יונדאי I35.
חוות דעת:
היה על הכיפאק! הייתי אצל אלעד והם טיפלו בי מההתחלה ועד הסוף ועשו עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מתן לוי, נהריה.
משוב: 09/09/2020
תיאור השירות:
תיקון מנוע שכלל החלפת טורבו ברכב מסוג ניסן קשקאי שנה 2015.
חוות דעת:
הם נתנו שרות טוב ואני מרוצה מהעבודה. שיקפו את מצב העבודה לאורך כל הדרך וגם סיפקו רכב חלופי גדול שענה על הצורך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איגור זולניקוב, נהריה.
משוב: 02/09/2020
תיאור השירות:
החלפת רצועות מזגן.
חוות דעת:
היה מעל ומעבר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל רביי, נהריה.
משוב: 27/08/2020
תיאור השירות:
בדיקת רכב לפני טסט ברכב מסוג סיאט איביזה 2011 שכלל הוספת תוסף דלק.
חוות דעת:
אלעד היה מצוין! נכשלתי בטסט והלכתי אליו, הוא היה מאוד שירותי ונחמד, בדק את הרכב למשך חצי שעה ואמר לי שהכל תקין ורק צריך להוסיף תוסף דלק ובאמת ניגשתי שוב לטסט ועברתי. אני בטוח שאחזור אליו ואני ממליץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביב קייסרמן, נהריה.
משוב: 25/08/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לתקלת רעש במנוע ברכב מסוג סוזוקי סוויפט.
חוות דעת:
שירות נהדר! ענה על כל השאלות בסבלנות והיה ממש נחמד. הסביר לי בטלפון בדיוק מה לבדוק ומה צריך לעשות. אני ממליץ מאוד.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איגור ניימרק, נהריה.
אשרור: 07/08/2020
משוב: 02/04/2020
תיאור השירות:
החלפת צלחות בלמים ברכב מסוג טויוטה קורולה.
חוות דעת:
היה לי רעש בבלמים, באתי לבדוק את זה, אלעד קיבל אותי אישית וקיבלתי שירות מקצועי מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עירן ווייסמן, נהריה.
משוב: 29/07/2020
תיאור השירות:
החלפת משאבה בעקבות נזילת מים עבור רכב מסוג פורד ונדאו.
חוות דעת:
השירות שלהם היה טוב, הם היו מאד אדיבים, גם הפקיד וגם הבעלים שהתקשר כל הזמן לעדכן וניסה למצוא לי חלקים מאד מהר והבעיה נפתרה.
איכות
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ניר צ'חנובסקי, נהריה.
משוב: 28/07/2020
תיאור השירות:
טיפול תקופתי של 100 אלף לרכב מסוג יונדאי איי 10.
חוות דעת:
השירות מקצועי, אמין והמחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בן זריהן, נהריה.
משוב: 24/03/2020
תיאור השירות:
תיקון מיצב מנחת במזגן ברכב מסוג סיאט איביזה.
חוות דעת:
הוא נתן שירות מצוין, התייחס לכל מה ביקשתי ושאלתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דליה שחרי, נהריה.
אשרור: 08/01/2020
משוב: 20/06/2019
תיאור השירות:
החלפת מצבר ברכב מסוג מזדה 5.
חוות דעת:
אלעד היה מאוד נעים ואדיב, הוא הגיע אלי עד הבית והוא הגיע במהירות. אמרו שזכיתי לשירות VIP וככה גם הרגשתי. כאשר התקשרתי אליו סיפרתי לו מה קרה לרכב, הוא אבחן והסביר כי מדובר במצבר והסביר גם למה. הוא בא לקראתי בעניין עלות העבודה והשירות היה משביע רצון וטוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 33 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק