מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלעד
ציון כללי:
9.55
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.60
זמנים 9.50
מחיר 9.05
איכות 9.45
דירוג כללי 9.55
התפלגות

מחושב על 20 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אלכסיי אגילוב, נהריה.
משוב: 10/09/2019
תיאור השירות:
טיפול שנתי ברכב סקודה ראפיד.
חוות דעת:
היה מצוין, הוא היה בסדר גמור, היו כמה בעיות במהלך התיקון וזה דרש ביקור חוזר, מעבר לזה המחיר היה הוגן.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
8
יחס
8
9
כללי
גירסאות
אלכסנדר צ'צ'יק, נהריה.
משוב: 07/07/2019
תיאור השירות:
החלפת פלאגים ברכב מסוג סובארו אימפרזה.
חוות דעת:
אני מרוצה מהשירות והיחס, עשו עבודה טובה כמו שציפיתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דליה שחרי, נהריה.
משוב: 20/06/2019
תיאור השירות:
החלפת מצבר ברכב מסוג מזדה 5.
חוות דעת:
אלעד היה מאוד נעים ואדיב, הוא הגיע אלי עד הבית והוא הגיע במהירות. אמרו שזכיתי לשירות VIP וככה גם הרגשתי. כאשר התקשרתי אליו סיפרתי לו מה קרה לרכב, הוא אבחן והסביר כי מדובר במצבר והסביר גם למה. הוא בא לקראתי בעניין עלות העבודה והשירות היה משביע רצון וטוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ברכה דה קסטרו, נהריה.
משוב: 03/06/2019
תיאור השירות:
טיפול 120 אלף והחלפת גומיות ברכב סקודה 2014.
חוות דעת:
אני סופר מרוצה, שירות מקסים ברמה מאוד גבוהה! יש פינת קפה נקיה ומסודרת והיה מאוד נחמד ונעים. שירות ברמה אחרת לגמרי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גל סברנבסקי, חיפה.
משוב: 13/09/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 160000 ק"מ, העברת טסט והחלפת בורג בגלגל ברכב מסוג יונדאי i30 שנת 2013.
חוות דעת:
בסדר גמור, נתנו שירות מצוין. גם מבחינת ההסברים, באתי אליהם פעם ראשונה אז הם ממש הסבירו לי על הדברים, שמעו את כל מה שביקשתי מהם, ניסו לטפל, השירות מבחינתי היה אחלה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף יוסופוב, עכו.
משוב: 10/09/2019
תיאור השירות:
החלפת גיר ומצמד ברכב פיאט פונטו.
חוות דעת:
לאחר הטיפול הראשון שהחליפו לי גיר, הרגשתי שהרכב לא סוחב את עצמו והידית הילוכים נתקעת, כשחזרתי למוסך הם בדקו ואמרו שאין שום בעיה. בסה"כ אני לא כ"כ מרוצה מהתוצאה הסופית אבל הם היו שירותיים, אדיבים ולדעתי המחיר קצת יקר.
איכות
7
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
‫שמואל בלואוס‬‎, עכו.
משוב: 02/09/2019
תיאור השירות:
החלפת בלמים לרכב מסוג ניסן שנת 2011.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, שירותי, חביב, המחיר היה יקר לטעמי.
איכות
7
מחיר
7
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
יואל נדל, אשקלון.
משוב: 19/08/2019
חוות דעת:
היה מאוד טוב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סמיון פייגין, קרית ביאליק.
משוב: 11/08/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי לרכב מסוג סוזוקי איגניס שנת 2017.
חוות דעת:
שירות יפה מאוד, משהו! היה מאוד מקצועי, קיבל אותי מהר רק הייתי צריך לחכות הרבה זמן לחלקים. היה מאוד נחמד והסביר כל דבר שירות מעולה :)
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
שלמה קפלן, מודיעין.
משוב: 28/07/2019
תיאור השירות:
החלפת תושבת מנוע ותפוח בהגה וטיפול 10,000 ברכב HONDA CIVIC.
חוות דעת:
השירות היה מצוין והם עשו עבודה מהירה. הייתי מרוצה מהמקום, מהאנשים ומהשירות.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 20 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק