מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
איתן
ציון כללי:
9.71
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.57
זמנים 9.43
מחיר 9.43
איכות 9.71
דירוג כללי 9.71
התפלגות

מחושב על 7 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
ארנסט דיץ, חולון.
משוב: 26/08/2018
תיאור השירות:
התקנת לוח חשמל ונקודות חשמל בכל חדר בדירה חדשה.
חוות דעת:
הייתי צריך עזרה בעבודת חשמל גדולה מאוד שכללה הרבה עבודה כולל חציבה בבטון. אנשי מקצוע רבים לא יכלו לעשות את העבודה וניסו להניא אותי ממנה. הוא היחידי שידע בדיוק מה צריך לעשות אותה ועשה את זה בצורה מדהימה. העבודה הייתה מהירה ויפה. הוא בעל המקצוע היחיד שאמליץ עליו לאחרים. פעל לפי חוקי הבטיחות בהתקנה וצילם את העבודה ושלח לי לבקשתי. אני יכול להגיד שמבין כל הדברים בדירה החשמל הוא הדבר הכי בטוח בה והכל עובד פרפקט.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
עוז הרצל, חולון.
משוב: 24/12/2018
תיאור השירות:
ביצוע עבודות חשמל בבית פרטי.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הייתי מרוצה ממנו.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
דליה מוריס, חולון.
משוב: 23/01/2019
תיאור השירות:
ביצוע עבודות חשמל עבור בניין.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הייתי מרוצה ממנו, הוא היה נחמד ואני חושבת שהמחיר היה מאוד סביר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
גירסאות
אריה חמד, חולון.
משוב: 25/10/2018
תיאור השירות:
ביצוע עבודות חשמל בבית פרטי.
חוות דעת:
שירות מאוד טוב. הייתי מאוד מאוד מרוצה! הוא מקצועי ברמה הגבוהה ביותר, ישר ומאוד נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסתר שפירא, תל אביב.
משוב: 24/12/2018
תיאור השירות:
זיהוי מקור קצר חשמלי ותיקונו.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, יודע לעשות את העבודה. אבל הייתי צריכה להזמין אותו לסיים לגמרי את העבודה והוא לא כל כך זמין, ניסיתי לתפוס אותו כמה פעמים בלי הצלחה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
9
כללי
גירסאות
יניב לחמן, תל אביב.
משוב: 24/12/2018
תיאור השירות:
העברת כבל חשמל.
חוות דעת:
הוא היה אחלה! הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
א. ג. בני ברק.
משוב: 24/12/2018
תיאור השירות:
ביצוע עבודות חשמל וביקורת עבור חברת החשמל בעסק.
חוות דעת:
אחלה בנאדם! מקצוען מאוד. מבחינת הזמנים הוא הקדים - הוא חיכה לי, לא אני לו. הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 7 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק