מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אושרי
ציון כללי:
9.68
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.75
זמנים 9.56
מחיר 9.64
איכות 9.67
דירוג כללי 9.68
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
איציק גבריאל, בת ים.
משוב: 16/12/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באסלה.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן והיה מקצועי מאוד. בהכל מגיע לו עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יפעת מגנזי, נס ציונה.
משוב: 14/11/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה.
חוות דעת:
הוא הגיע בפעם הראשונה ותיקן את הנזילה, הוא היה בסדר גמור והיינו מרוצים ממנו אז ביררנו איתו גם לגבי עבודה נוספת של החלפת ברז, סיכמנו שנדבר איתו שיבוא כשנקנה את הברז והוא הציע לנו מחיר על העבודה. אבל אח"כ הוא פתאום אמר שהוא לא יכול עכשיו והוא עסוק וגם העלה את המחיר ממה שאמר בהתחלה.
איכות
8
מחיר
7
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
דניאל מור, חולדה.
משוב: 27/10/2019
תיאור השירות:
תיקון אסלה.
חוות דעת:
בחור על הכיפאק, עשה עבודה טובה, ואני מרוצה סה"כ מהעבודה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
7
יחס
10
9
כללי
גירסאות
רוני צבוצקי, רחובות.
משוב: 13/08/2019
תיאור השירות:
תיקון אסלה.
חוות דעת:
היה 10! השירות טוב והעבודה מקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה ק. ראשון לציון.
משוב: 19/06/2019
תיאור השירות:
החלפת מנגנון קומפלט באסלת מונובלוק וברז ניל.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמית פורת, ראשון לציון.
משוב: 18/11/2018
תיאור השירות:
התקנת אסלה.
חוות דעת:
הוא בעל מקצוע מעולה! הוא תמיד זמין, אין מצב שהוא אומר לא, המחירים שלו מאוד הוגנים, הוא מסודר, נקי, הכל אצלו פיקס, לא הייתה פעם אחת שהתאכזבנו ממנו ואני עובד איתו כבר 4 שנים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נ. א. גבעתיים.
אשרור: 13/01/2020
משוב: 14/11/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה סמויה ותיקון חסימה בצינור מטבח.
חוות דעת:
אושרי משקיען אמיתי. עבד קשה כדי למצוא את הסיבה לתקלה שגרמה לאי הוצאת מים קרים מהברז, הביא חלקים ועשה עבודה רצינית ויסודית. כמובן ששתי הבעיות נפתרו לשביעות רצוננו. תודה רבה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
י. כ. רחובות.
משוב: 08/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה מורכבת עבור אסלה צפה.
חוות דעת:
אושרי היה אחלה! ממש שירות חבל על הזמן. הזמנתי טכנאי לפניו שהיה לא מוצלח וכשהסברתי את הבעיה לאושרי הוא ידע לפתור אותר בצורה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ל. כ. בית שמש.
אשרור: 02/10/2019
משוב: 31/07/2019
תיאור השירות:
התקנת ברז למטבח והתקנת שפריצר (בידן) לשתי אסלות.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מעולה! התעקשתי עם אושרי שוב ושוב שימצא לי פיתרון להתקנת שפריצר לאסלה. המוצר הינו זול מאוד ולפי דעת אינסטלטורים אחרים, התקנתו היתה אמורה לעלות לי הון וכאב ראש גדול. אבל בעבודה משותפת וחשיבה מחוץ לקופסה הגענו שנינו לנוסחא שנבחרה. אושרי בחור חרוץ ואמין מאוד. אומנם שעות עבודתו לא כל-כך נוחות (ערב שבת, שעות ערב וכו'), אבל אלה אילוצים שהתפשרתי עליהם כדי לקבל מקסימום תוצאה במינימום הוצאה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נ. ש. ראשון לציון.
אשרור: 01/07/2019
משוב: 01/05/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה מהאסלה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
שירות טוב ומהיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 110 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק