מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אביחי
ציון כללי:
9.62
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.74
זמנים 9.73
מחיר 9.55
איכות 9.63
דירוג כללי 9.62
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
קרן יחזקאל, תל אביב.
משוב: 10/02/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז במטבח ותיקון פיצוץ.
חוות דעת:
אביחי היה נהדר! התקשרתי אליו כי היה לי פיצוץ של ברז בכיור והיה לי הצפה בבית, הוא נתן לי תמיכה טלפונית והסביר לי בדיוק מה לעשות, ליווה אותי למרות שלא סגרתי איתו עבודה עדיין, פשוט רצה לעזור. הגיע בוקר אחרי והיה צריך להביא ברז חדש, הוא צילם לי מהחנות את הברזים ונתן לי להחליט איזה ברז באיזה מחיר. היה סופר אדיב, נחמד, מקצועי והגיע בשעה שאמר מראש. תוספת מקסימה הייתה ביום שאחרי שתיקן, אביחי שלח לי הודעה לראות שהכל בסדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי סטרול, תל אביב.
משוב: 10/02/2020
תיאור השירות:
החלפת תושבת של מים חמים באמבטיה.
חוות דעת:
אביחי היה בסדר, הגיע בזמן, עשה עבודה טובה ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
מריה גורביץ', תל אביב.
משוב: 10/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
אחלה! הוא היה ממש חמוד, הגיע בזמן ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רז י. תל אביב.
משוב: 09/02/2020
תיאור השירות:
החלפת צינור של ברז דולף.
חוות דעת:
היה פשוט 10! הגיע במוצ"ש, היה ידידותי ונחמד, עשה עבודה נקייה ומהירה וביקש תשלום הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בתשבע מרקוס, תל אביב.
משוב: 03/02/2020
תיאור השירות:
התקנת כיורים והעברת צנרת.
חוות דעת:
היה טוב ועבד במסירות. עם זאת, עבד בצמד. השותף לעבודה לא סיים את העבודה לאחר שלוש פעמים שהבריז והותיר אותנו עם צינורות חשופים וחורים גדולים בקירות הגבס. נאלצנו לשלם לאיש מקצוע נוסף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סיגל ויין, תל אביב.
משוב: 02/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא עשה עבודה נקייה ובמחיר הגון. התקשר יומיים לאחר מכן לראות שהכל בסדר, הוא מומלץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דני הלוי, תל אביב.
משוב: 29/01/2020
תיאור השירות:
ביקור עבור סתימה בשרותים.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הגיע בעקבות סתימה באסלה, כבר בטלפון הדריך אותי מה לעשות כי אולי לא היה צריך אינסטלטור, לא יכולתי לפתור את זה בכוחות עצמי, שכחתי לעדכן אותו והוא התקשר מיוזמתו לראות אם הסתדרתי, אמרתי לו שלא, אמרת שיסיים אתה עבודה ויגיע, הגיע מהר, התחלנו לטפל בבעיה ראה שזה בעקבות השיפוץ, ניקה מה שצריך, השאיר את הדירה יותר נקייה ממה שהייתה, אמר לי לדבר עם מי ששיפץ את הדירה כי זה בתחום האחריות שלהם, היה אצלי שעתיים, עלה איתי לגג ועבד הרבה, עשה את המקסימום שיכל והציע שאם השיפוצניקים לא יקחו אחריות ויתקנו הוא יעשה את העבודה ואני ממליץ עליו מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בר בן עזרא, תל אביב.
משוב: 29/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקלחת.
חוות דעת:
אביחי היה ממש אחלה, עשה עבודה טובה ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי שטרית, תל אביב.
משוב: 29/01/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה מאסלה.
חוות דעת:
אביחי היה מעולה, עשה עבודה טובה והייתי מרוצה ממנו! הוא הגיע בזמן והמחיר היה נראה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מתן סוכר, תל אביב.
משוב: 27/01/2020
תיאור השירות:
תיקון תקלה במיכל ניאגרה.
חוות דעת:
אביחי היה עשר! הגיע מהר ונתן שירות במהירות. רצה לברוח בלי לקחת ממני כסף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 123 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק