מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אביחי
ציון כללי:
9.81
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.87
מחיר 9.68
איכות 9.78
דירוג כללי 9.81
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מור הונדרט, תל אביב.
משוב: 12/08/2020
תיאור השירות:
תיקון רובה במקלחת כולל החלפת בלטות.
חוות דעת:
היחס של אביחי היה מעולה אבל הוא שלח את העובד שלו שעשה עבודה לא יפה, החליף בלטות שבורות אבל הייתה אחת עם סדק שלא החליף, שם רובה בקיר ולא שייף שיהיה באותו גובה של הבלטות, במקום להוריד ולנקות לפני מרח סיליקון על אזורים לא טובים, הרגיש שהוא רצה לסיים מהר והמחיר היה הוגן אם היה עושה עבודה טובה אבל זה לא קרה.
איכות
7
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
צחי רוטביין, תל אביב.
משוב: 12/08/2020
תיאור השירות:
בדיקת סתימה בצנרת חיצונית.
חוות דעת:
הוא בא מהר והיה נחמד, מקצועי והייתי מרוצה.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל גבע, תל אביב.
משוב: 12/08/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז בכיור מטבח והרכבת דוש במקלחת.
חוות דעת:
אביחי היה מקסים! נתן לי שירות מדהים ולקח מחיר הוגן. אני בטוח איעזר בו בעתיד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוני שמיר, תל אביב.
משוב: 10/08/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
מקצוען, אמין, זריז ובעל תודעת שירות גבוהה מאוד. בהחלט אזמין אותו גם פעם הבאה שאצטרך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
כרמלה ב. גבעת שמואל.
משוב: 10/08/2020
חוות דעת:
היה מאוד נחמד! הגיע בזמן, היה מקצועי והצליח לתקן.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל ש. יהוד.
אשרור: 10/08/2020
משוב: 09/06/2020
תיאור השירות:
התקנת מעקף צינור מפלסטיק בחצר במקום צינור מתכת והחלפת צינור מתכת חלוד.
חוות דעת:
מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיה ניימן, תל אביב.
משוב: 09/08/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת הביוב של הכיור במטבח.
חוות דעת:
אביחי מותק של בנאדם, פשוט בחור מקסים! הוא הגיע אפילו מוקדם משקבענו והמחיר היה אחלה. אנחנו מאוד מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אופיר שבתאי, באר שבע.
משוב: 09/08/2020
תיאור השירות:
ביקור בעקבות נזילה.
חוות דעת:
קריאת שווא, לפי מה שהוא אמר, משום שהוא לא ראה נזילה. הוא לקח תשלום על ביקור, אחרי שבוע שוב הייתה נזילה והוא לא רצה להגיע משום שלפיו הוא לא ראה נזילה והוא תיקן את מה שהוא ראה. אמרתי לו שאני לא הזמנתי מישהו שייתקן לי תקלה למשך שבוע בלבד. הוא אמר שהוא יגיע שוב רק בתשלום, וזאת למרות שאמר בביקור הראשון שהוא יגיע שוב בלי תשלום אם התקלה תחזור. בקיצור - אכזבה.
איכות
5
מחיר
5
זמנים
5
יחס
5
5
כללי
גירסאות
בר קריסטל, תל אביב.
משוב: 06/08/2020
תיאור השירות:
תיקון חיבור של ברז למדיח כלים.
חוות דעת:
עשר בכל הדברים! ברז מתחת לכיור לא התאים לחיבור מדיח כלים. לאחר שהבין שכל מה שצריך זה מתאם, הביא לי אחד כזה ולא גבה ממני שקל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לי ש., חולון.
משוב: 05/08/2020
תיאור השירות:
החלפת גומיה בכיור המטבח.
חוות דעת:
היה נחמד ומקצועי, הגיע בזמן ופתר את הבעיה בעשר שניות. לדעתי המחיר היה קצת גבוה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 276 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק