מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אביחי
ציון כללי:
9.84
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.94
זמנים 9.96
מחיר 9.83
איכות 9.82
דירוג כללי 9.84
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
סיון איינהורן, תל אביב.
משוב: 05/07/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בכיור בחדר אמבטיה.
חוות דעת:
היה סבבה! הגיע בזמן, תיקן את הנזילה, היה צריך לפרק את הארון והיה קשה להחזיר אותו, עבד הרבה זמן וגבה מחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סיוון שיק, תל אביב.
משוב: 01/07/2020
חוות דעת:
היה מושלם!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דריה חיון, תל אביב.
אשרור: 26/06/2020
משוב: 12/04/2020
תיאור השירות:
תיקון צנרת.
חוות דעת:
היה מעולה! הייתי מרוצה מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלמוג אוחיון, תל אביב.
משוב: 26/06/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשלושה כיורים.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, אני מרוצה מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מעוז קהימקר, תל אביב.
משוב: 25/06/2020
תיאור השירות:
החלפת צנרת ישנה והתקנת צנרת גלויה חדשה בכיור של המטבח.
חוות דעת:
הוא היה בסדר מאד. מאד חמוד ושירותי, הגיע בזמן וניקה אחריו. מאד מרוצה ממנו!
איכות
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טניה ברזובסקי, תל אביב.
משוב: 25/06/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה מהניאגרה בשירותים.
חוות דעת:
היה מצוין, עשה עבודה נהדרת, חסך לי בעבודה- תיקן את הניאגרה במקום להחליף אותה וככה חסך לי בניאגרה חדשה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הדר קנטור, תל אביב.
משוב: 25/06/2020
חוות דעת:
היה מ-ע-ו-ל-ה! הגיע מהר, ביצע את העבודה היטב ונתן שירות טוב מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
יואב רמון, תל אביב.
משוב: 21/06/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז בגינה.
חוות דעת:
הוא הגיע, הבין מיד שצריך לכבות את השעון, כיבה והחליף את הברז, היה 10.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי ה. תל אביב.
אשרור: 18/06/2020
משוב: 19/04/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בברז המטבח.
חוות דעת:
היה מצוין! התקשרתי לאביחי בערב החג - הוא לא יכול היה לבוא, אבל ביקש תמונות וואטסאפ והדריך אותי בסבלנות איך לעצור את הנזילה עד שיגיע. במוצאי החג הוא בא (אפילו בלי תזכורת), איתר את מקור הבעיה, פתר אותה מייד וגבה מחיר מינימלי (רק על ביקור). הדירוג הגבוה שלו מוצדק לגמרי ואם הייתי יכולה הייתי נותנת לו ציון 11. גם יעיל וגם ובמיוחד נחמד ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גד שניצר, תל אביב.
משוב: 17/06/2020
תיאור השירות:
החלפת חלק ליד שעון המים בעקבות פיצוץ.
חוות דעת:
הוא מצוין, חבל על הזמן. עדכן ועמד בזמנים, היה חביב, נינוח וממש תענוג.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 229 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק