מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אביחי
ציון כללי:
9.61
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.67
זמנים 9.66
מחיר 9.40
איכות 9.81
דירוג כללי 9.61
התפלגות

מחושב על 54 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אורי הרשקוביץ, הרצליה.
אשרור: 14/08/2019
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז אמבטיה והתקנת פילטר ליד שעון מים.
חוות דעת:
היה מצוין, הגיעו בזמן, סידרו הכל מהר ולשביעות רצוני ובמחיר הוגן. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יוסי ברוש, הרצליה.
משוב: 07/07/2019
תיאור השירות:
תיקון אסלה נסתרת והחלפת צינור ברז במטבח.
חוות דעת:
יוסי היה מקצועי, הגיע לתקן אסלה נסתרת, עשה עבודה טובה, המחיר בסדר לדעתי, מאוד נחמד, חיפש איפה אפשר להוזיל עלויות, ידע בדיוק מה הוא עושה, הגיע בפעם השנייה להחליף צינור ברז במטבח, הגיע בזמן, עבד עם חיוך, אנחנו שמחכים שהכרנו אותו והיינו מאוד מרוצים.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי ארר, הרצליה.
משוב: 07/04/2019
תיאור השירות:
החלפה של מצוף בניאגרה.
חוות דעת:
אבי היה בסדר גמור. קבענו והגיע בזמן, הוא החליף מנגנון של הניאגרה תוך כדי שהוא מסביר ומראה לי מה הוא עושה ועכשיו זה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גידי חסיד, הרצליה.
משוב: 27/01/2019
תיאור השירות:
ביקור לאיתור נזילה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר מבחינת זמנים אבל לא מצא את מקור הנזילה.
מחיר
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טל חגי, הרצליה.
משוב: 01/01/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה מהצנרת בשירותים.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, הוא נחמד, השאיר נקי ואפילו הציעו להוריד לנו את הזבל עם הזבל של העבודה. הם היו נחמדים ושירותים ואפילו סימס לי אחר כך לבדוק שהכל בסדר, רק קשה לי להעריך את המחיר כי היה יקר אבל יתכן שאכן זה התמחור. מעבר לזה היה אחלה.
איכות
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
גיא גרינברג, הוד השרון.
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במרפסת שירות.
חוות דעת:
הוא היה אחלה! הוא הגיע בזמן, בהתראה מאוד קצרה ופתח את הסתימה בזמן מאוד קצר. עכשיו הכל בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן פריד, כפר סבא.
משוב: 06/08/2019
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל נוילנבר, רעננה.
משוב: 15/07/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בקופסת ביקורת.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא תיקן את הבעיה במקצועיות, היה שירותי והגיע בזמן. אחרי שסיים הוא עשה בדיקה כדי לראות שהכל תקין. אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרית עזרילביץ, תל אביב.
משוב: 14/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בגינה פרטית.
חוות דעת:
השותף של אביחי הגיע בזמן ובאותו יום שדיברנו, תיקן את הבעיה אבל ראיתי בערב שלא פתר אותה עד הסוף, התקשרתי אליו ואמרתי לו שהבעיה לא תוקנה, אמר שיגיע למחרת ושהתקשרתי שוב אמר שיגיע בשישי, ששאלתי למה בשישי הוא התעצבן והחלטתי לא להמשיך את העבודה איתו, השירות לא היה מקצועי לגמרי ואני לא מבסוטית במאה אחוז.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
גירסאות
ליאור רובינשטיין, תל אביב.
אשרור: 06/06/2019
משוב: 12/02/2019
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 54 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק