מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
איימי
ציון כללי:
9.80
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.80
זמנים 10.00
מחיר 9.67
איכות 10.00
דירוג כללי 9.80
התפלגות

מחושב על 10 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
פלורנס בלוך, תל אביב.
משוב: 27/11/2018
תיאור השירות:
שירותי אריזה לפני הובלה.
חוות דעת:
היא מהממת. היא ממש הצילה אותי! התרשמתי מהיעילות, מהנעימות ומהאיכות של העבודה. הכל היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בוני דיימנט, תל אביב.
משוב: 27/11/2018
תיאור השירות:
אריזה ופירוק של דירה בת 5 חדרים.
חוות דעת:
השירות שלה היה יוצא מן הכלל, הייתה מאוד נחמדה והוגנת ווידאה שהמעבר תהיה חוויה מהנה ונעימה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארי פ, תל אביב.
משוב: 28/10/2018
תיאור השירות:
סידור הבית.
חוות דעת:
מאוד מרוצה השירות היה מצוין, יחס טוב מאוד, הייתי איתה בדירה והיא באה עם הצוות שלה, הסבירה לי מה התוכניות שלה הייתה איתי בקשר גם לאחר סיום העבודה שאלה אם הכל בסדר ואם אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילת שימעוני, תל אביב.
משוב: 27/11/2018
תיאור השירות:
שירותי אריזה, פרוק וסידור הבית לאחר הובלה.
חוות דעת:
היא הדבר הכי טוב שקרה לי! היא הייתה מדהימה, הגיעה בזמן, שמו הכל במקום בצורה חכמה. שכרתי את השירותים שלה כבר פעמיים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סיגל ל. כפר סבא.
משוב: 21/04/2019
תיאור השירות:
אריזת חפצים.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אברהם מורדוך, כפר יונה.
משוב: 12/03/2019
תיאור השירות:
אריזת כל תכולת הבית לקרטונים, דירה גדולה 4 חדרים.
חוות דעת:
הם היו עשר, עבודה נקיה ויסודית. ארזו כמויות גדולות של ספרים, בגדים, כלי מטבח וכד'. עבדו יפה מאד ומהיר, לטעמי קצת יקרים אבל כנראה שווה את זה. הם מקצוענים, יעילים ודייקנים.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אילת טל, גבעת חיים(איחוד).
משוב: 30/06/2018
תיאור השירות:
אריזת תכולת בית ופריקה במקום אחר.
חוות דעת:
יצאנו מאוד מרוצים, היא הייתה מקצוענית! מעבר לזה מאוד מאוד נחמדה. אנחנו מרוצים מהעבודה שהיא עשתה, באמת עבודה מושלמת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אניק לנדה, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 27/12/2018
תיאור השירות:
פירוק דירה כולל טיפים לאריזה.
חוות דעת:
התקשרתי מאד מאוחר בערב וכבר למחרת הגיעה לעבודה, עשתה בדיוק מה שבקשתי, מאד אפקטיבית, תקשרה כמו שצריך, התקשרה לבדוק שהכל בסדר, מאז נשארנו בקשר והיא מדהימה! אני ממש ממליצה עליה. לקחה בחשבון את התקציב שלי ועובדת עם אנשים טובים. היא מצאה עובדים דוברי אנגלית והתחשבה בצרכים שלי. יודעת איפה דברים צריכים ללכת בצורה חכמה אפילו יותר מה שאני הייתי חושבת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
א. ש. תל אביב.
משוב: 27/11/2018
תיאור השירות:
אריזה ופירוק של דירה בת 5 חדרים לאחר מעבר.
חוות דעת:
נעזרתי בשירותיה של איימי בעבר פעמיים, היא נעימה, מקסימה ויעילה. אם אצטרך אעזר בשירותיה שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ב. מ. כפר שמריהו.
משוב: 27/11/2018
תיאור השירות:
אריזה, סידור ומיון חפצים בדירה בת 4 חדרים לקראת שיפוץ.
חוות דעת:
השירות על הכיפאק, אני מאוד ממליצה, איימי בחורה נחמדה, הוגנת ומפעילה הרבה מחשבה על ביצוע העבודה. היא גם עובדת עם צוות נחמד ויעיל.
איכות
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 10 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוביל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של הובלות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק