מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אהרון
ציון כללי:
9.65
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 9.91
מחיר 9.45
איכות 9.59
דירוג כללי 9.65
התפלגות

מחושב על 23 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אייל פתיחי, בת ים.
משוב: 22/05/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
היה נהדר! הגיע בטווח של שעה משיחת הטלפון, הבין את הבעיה וטיפל בה במקצועיות ובמהירות תוך שימוש בכלים מקצועיים. גבה מחיר הוגן לבעיה שכיחה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אלי גרשון, חולון.
משוב: 21/05/2019
תיאור השירות:
החלפת צנרת.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נתנאל נתנוב, חולון.
משוב: 07/05/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה ובמטבח.
חוות דעת:
התרשמתי לטובה, אחלה עבודה! הוא הגיע בזמן וסך הכל אני מרוצה. הדבר היחיד שקצת ביאס זה הניקיון, לדעתי הוא צריך שיפור בעניין זה.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גבי שלזינגר, בת ים.
משוב: 30/04/2019
תיאור השירות:
התקנת אסלה חדשה וניאגרה.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה 10, באמת. בא בזמן, היה זמין, גם העבודה יפה והכל היה בסדר. המחיר סביר מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונית דנגור, חולון.
משוב: 30/04/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בקו של מכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, לבבי, נחמד, מקצועי ,הגיע בזמן והיה זמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חן ט. חולון.
משוב: 30/04/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באסלה.
חוות דעת:
הזמנתי אותו לדירה שהיא לא שלי אז לא הייתי שם אבל הבנתי שהוא הגיע מהר והיה בסדר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
נדב זר, חולון.
משוב: 15/04/2019
תיאור השירות:
שחרור לחץ בצינור מים.
חוות דעת:
לאחר התקנת דוד חדש לא הייתה זרימה של מים. הוא הגיע ושחרר את הצינור, הוא היה מקסים, מעולה והגיע מאוד מהר. אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שולמית אמרני, בת ים.
משוב: 02/04/2019
תיאור השירות:
עבודות אינסטלציה כלליות במטבח הכוללות החלפה והתקנה של צנרת וביוב.
חוות דעת:
הוא פשוט מעולה! היחס, הסבלנות והאכפתיות שלו מאוד מובהקת, הוא בא ושואל ומתעניין תמיד. מבחינה כספית הוא היה הכי זול מכל אחד אחר שבדקתי. השירות שלו אמין וטוב. ובמידה ואזדקק למישהו אקרא לו בוודאות. כל מה שרצינו הוא סידר על הצד הטוב ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומי זרכיה, חולון.
משוב: 25/02/2019
תיאור השירות:
החלפת קטע של צינור בגודל צול וחצי מצינור מתכת לצינור פלסטיק בגינה.
חוות דעת:
היה מצויין! היה לי פיצוף בצינור בגינה והוא החליף לי את הקטע של הצינור. היה בסדר גמור. הוא אחד מבעלי המקצוע הנחמדים שפגשתי בתחום.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טליה מועלם, בת ים.
משוב: 25/02/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה ביוב ראשי.
חוות דעת:
הוא מאוד מקצועי, חם ונותן יחס טוב. עמד בזמנים ונתן את השירות הכי טוב שישי, אני מאוד מרוצה :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 23 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק