מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אהרון
ציון כללי:
9.65
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 9.91
מחיר 9.45
איכות 9.59
דירוג כללי 9.65
התפלגות

מחושב על 23 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דניאל פידמן, תל אביב.
משוב: 27/05/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בכיור מטבח שכלל החלפת ברז.
חוות דעת:
השירות היה טוב, הוא היה זמין ונחמד, קצת הרגשתי כלקוח שבוי מבחינת המחיר. הייתה נזילה בכיור ולפי מה שהוא אומר צריך להחליף לא רק את הברז אלא גם את החלק שמחובר לקיר וככה כל פעם המחיר עולה בקפיצות גבוהות, לא הייתה לי ברירה אלא להסכים.
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
סגור
שי גרנות, תל אביב.
משוב: 16/05/2019
תיאור השירות:
החלפת צנרת של מים חמים וקרים בחצר ובדיקת לחץ מים בדירה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל פתיחי, בת ים.
משוב: 22/05/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
היה נהדר! הגיע בטווח של שעה משיחת הטלפון, הבין את הבעיה וטיפל בה במקצועיות ובמהירות תוך שימוש בכלים מקצועיים. גבה מחיר הוגן לבעיה שכיחה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי גרשון, חולון.
משוב: 21/05/2019
תיאור השירות:
החלפת צנרת.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתן שמיר, ראשון לציון.
משוב: 12/05/2019
תיאור השירות:
פתיחת שתי סתימות והחלפת מנגנון בניאגרה בשירותים.
חוות דעת:
היו לנו סתימות גם במטבח וגם באמבטיה. אהרון היה סבבה, היה נחמד לדבר איתו, השאיר הכל נקי ואמר מה המחיר של העבודה מראש.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
נתנאל נתנוב, חולון.
משוב: 07/05/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה ובמטבח.
חוות דעת:
התרשמתי לטובה, אחלה עבודה! הוא הגיע בזמן וסך הכל אני מרוצה. הדבר היחיד שקצת ביאס זה הניקיון, לדעתי הוא צריך שיפור בעניין זה.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ששון קשי, ראשון לציון.
משוב: 07/05/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז.
חוות דעת:
בעייני לא היה מקצוען, קודם כל הביא איתו עוד עובד כאשר העבודה היתה פשוטה מאד, בנוסף לא איתרו נזילה שהיתה לי, שמתי לב שלא יודעים להסביר מה הבעיה.
איכות
5
מחיר
8
זמנים
8
יחס
7
תגובת העסק:
הוזמנתי להחליף ברז הזנה לניאגרה הוחלף בצורה מקצועית, ללא תקלות. בנוסף הלקוח ביקש לסדר נזילה בתוך האסלה, הסברתי ללקוח שחייבים להחליף חלק אך הוא לא היה מעוניין ולכן יש נזילה.
7
כללי
גירסאות
איבון שומר, משמר השבעה.
משוב: 03/05/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
מצוין! ידע את העבודה ואיך לגשת לעניין, הגיע עם הכלים הנכונים, לא היו התלבטויות, פתר את הבעיה ודאג לבדוק שאכן הבעיה נפתרה בסיום.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
גבי שלזינגר, בת ים.
משוב: 30/04/2019
תיאור השירות:
התקנת אסלה חדשה וניאגרה.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה 10, באמת. בא בזמן, היה זמין, גם העבודה יפה והכל היה בסדר. המחיר סביר מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונית דנגור, חולון.
משוב: 30/04/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בקו של מכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, לבבי, נחמד, מקצועי ,הגיע בזמן והיה זמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 23 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק