מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מתן
ציון כללי:
9.80
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.91
זמנים 9.93
מחיר 9.72
איכות 9.84
דירוג כללי 9.80
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
נילי י. תל אביב.
משוב: 03/06/2020
תיאור השירות:
תיקון מאוורר תקרה - חוט שנתקע בו ועשה רעש
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ניבה לב, תל אביב.
אשרור: 03/06/2020
משוב: 05/04/2020
תיאור השירות:
בדיקת לוח חשמל בעקבות קצר כללי בדירה.
חוות דעת:
מתן הגיע בשבת אחר הצהריים וזה כבר לא מובן מאליו. בדק את לוח החשמל אבחן את הבעיה והחליף את הנתיך שנשרף במקצועיות ובחן רב. ממש תענוג לפגוש איש צעיר מוכשר והגון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמי הלפרין, תל אביב.
משוב: 01/06/2020
תיאור השירות:
תיקון תקלה בדוד שמש.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, הוא היה נחמד, הגיע בזמן ועשה עבודה טובה ויעילה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רון וינר, תל אביב.
משוב: 01/06/2020
תיאור השירות:
החלפת חיבורים בלוח חשמל עבוד דוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה אדיב מאוד, סבלני, נתן הסבר מה הוא עשה, ניתק והחליף את החיבורים, בדק שהכל עובד, התיקון היה קטן ועשה עבודה מהירה וישרה, המחיר הוגן לדעתי והייתה חוויה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר ב. תל אביב.
משוב: 31/05/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר.
חוות דעת:
מתן פשוט תותח! בליל שישי נפל החשמל אצלנו בבית ולא הצלחנו להרים את הפחת. שלחתי הודעה למתן בשבת בבוקר והוא הגיע במהירות ומהשניה הראשונה ראיתי שיש לי עסק עם בעל מקצוע רציני. מתן פתר את התקלה במהירות תוך הסבר ברור והנחיות לתפעול אם התקלה חוזרת והמחיר? כמו ביקור רגיל ביום חול! פשוט מדהים! תמיד אומרים שבעלי מקצוע קורעים אותך ב SOS בעיקר בסופ"ש, לא במקרה של מתן. בעל מקצוע מעולה ואיש מדהים. פשוט אלוף!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי גורדון, תל אביב.
משוב: 29/05/2020
תיאור השירות:
תיקון והחלפת נורות וגופי תאורה.
חוות דעת:
היה מקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלעד יערי, תל אביב.
משוב: 28/05/2020
תיאור השירות:
החלפת קופסת שקע ותקע של מזגן.
חוות דעת:
היה אחלה, זמין, קשוב ואחראי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דלית בן סימון, תל אביב.
משוב: 26/05/2020
תיאור השירות:
התקנת נקודת חשמל תלת פאזי יבור התקנה של דוד חשמל.
חוות דעת:
הוא בא בזמן והיה אמין, זמין ובקשר, מקצועי, יחס נחמד ואדיב והייתי מרוצה.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אדם יהיד, תל אביב.
משוב: 25/05/2020
תיאור השירות:
תיקון בעיית חשמל.
חוות דעת:
היה מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה לוסטר, תל אביב.
אשרור: 25/05/2020
משוב: 17/04/2020
תיאור השירות:
סידור נקודת תאורה והרכבת פנדל תאורה.
חוות דעת:
הוא עשה את העבודה לדיירים שלי, לפי מה שהם אומרים הוא נשמע אמין וישר, נחמד, עשה את הכל כמו צריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 160 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק