מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
טדי
ציון כללי:
9.63
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.69
זמנים 9.71
מחיר 9.54
איכות 9.62
דירוג כללי 9.63
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
ריקי א, רחובות.
משוב: 08/01/2020
תיאור השירות:
תיקון הארד דיסקים ברשת משרד.
חוות דעת:
הוא היה מדהים! מעולה, מקצועי, בא בזמן, היינו מאוד מרוצים ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יואב זיו, רחובות.
משוב: 03/01/2020
תיאור השירות:
התקנת נקודות רשת ביתיות.
חוות דעת:
טדי היה ממש סבבה, היה נחמד, היה ניכר שהוא הבין את העבודה, סגרנו מחיר מראש, כך שלא היה הפתעות, הייתי מאוד מרוצה ואני ממליץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סמיון קופטויאב, מזכרת בתיה.
אשרור: 19/12/2019
משוב: 22/08/2019
תיאור השירות:
תיקון והחלפה של 2 נקודות רשת ביתית.
חוות דעת:
היה מצויין. הוא הגיע בהתראה קצרה, בדק את חיבור הרשת ותיקן אותו מהר. ואז החליף עוד שקע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי ולני, נס ציונה.
אשרור: 01/12/2019
משוב: 04/04/2019
תיאור השירות:
התקנת מדפסת hp בהתחברות מרחוק.
חוות דעת:
הוא אדם חבל על הזמן, מאוד אדיב, סבלני, מקצועי ובעיקר נחמד, הוא עזר לי מאוד, אני מאוד מרוצה ממנו, באמת אין הרבה אנשים כאלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רזי ליבוביץ, נס ציונה.
אשרור: 10/11/2019
משוב: 11/08/2019
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל כהן, רחובות.
אשרור: 28/08/2019
משוב: 29/04/2019
תיאור השירות:
תיקון בעיית תקשורת ברשת האינטרנט הקווי.
חוות דעת:
מומלץ בחום! נתן ייעוץ טלפוני. הגיע בתראה קצרה. נתן הצעת מחיר ועמד בה. אבחן את הבעיה. נתן ייעוץ מעל ומעבר. פתר את הבעייה במקצועיות. אדם מקסים ואיש מקצוע מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדי נדלר, רחובות.
אשרור: 28/07/2019
משוב: 28/03/2019
תיאור השירות:
העברת קו אינטרנט בבית.
חוות דעת:
פשוט מעולה! אני לא ראיתי דברים כאלה, וראיתי טכנאים ואנשי שירות בחיי. גם ברמה המקצועית שלו וגם ברמה האישית והשירותיות שלו באמת מדהימה. הוא הגיע חמש דקות לפני הזמן, בא עם מכשור מתאים, עבד ארבע שעות, עשה עבודה מעולה והיה נעים, סבלני מאוד וקבע מחיר מראש. לדעתי הוא לא חשב שמדובר בכל כך הרבה עבודה והוא אפילו אמר שאם לא יצליח לבצע את העבודה, הוא לא יגבה כסף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיה ד. נס ציונה.
אשרור: 24/07/2019
משוב: 23/04/2019
תיאור השירות:
התקנת תוכנות מחדש, ניקוי קבצים והסדרת האינטרנט.
חוות דעת:
היה מעולה! עבד והסביר מה הוא עושה בסבלנות וגם העלות הוגנת. ממליצה מאד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן אשכנזי, מזכרת בתיה.
משוב: 01/07/2019
תיאור השירות:
החלפת לוח אם במחשב נייד macbook pro.
חוות דעת:
שירות מעולה ובאמת טוב. טדי הפנה אותי למעבדה, ליווה את התהליך והכל הסתדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארז יעקבי, נס ציונה.
משוב: 01/07/2019
תיאור השירות:
תיקון במחשב נייד של חברת דל.
חוות דעת:
אחלה של בן אדם, הוא נתן שירות טוב והיה מאוד נחמד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 141 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק