מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
טדי
ציון כללי:
9.61
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.68
זמנים 9.70
מחיר 9.49
איכות 9.60
דירוג כללי 9.61
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מירה מנוח, ראשון לציון.
משוב: 26/12/2019
תיאור השירות:
טיפול במסך מחשב ובדיקת תקלת חיבור USB.
חוות דעת:
היה מצוין! טדי הגיע בזמן. קודם כל הוא טיפל בעניין של המסך. בנוסף היתה לי בעיה עם החיבור של כבל הUSB למחשב, לא יכולתי להעלות תמונות. הוא בדק את הנושא והודיע לי שאין אפשרות לתקן את זה. המליץ לקנות מפצל USB.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אלון פרשטיין, ראשון לציון.
משוב: 26/12/2019
תיאור השירות:
התקנת חיבור רשת של בזק במשרד.
חוות דעת:
טדי היה בסדר גמור, ממש מצוין, מבחינת השירותיות שלו, הזמינות המהירה, נתן תשובות על כול דבר ועבד מהר כפי שהבטיח.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
רם חטם, ראשון לציון.
אשרור: 09/12/2019
משוב: 30/05/2019
תיאור השירות:
תיקון נקודת רשת פרומה.
חוות דעת:
היה בחור מקסים ועשה את העבודה שלו על הצד הטוב ביותר. אני מאוד מרוצה ממנו ומהשירות שלו. הייתה לי בעיה של תקשורת ונקודות יציאה שנפרמו והוא ידע לטפל בזה ועכשיו הכל עובד פיקס, באמת מצוין. הוא עשה הכל במחיר סביר מאוד לדעתי, ממש בסדר גמור והיה מאוד מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מנחם רונזנברגר, ראשון לציון.
משוב: 11/06/2019
תיאור השירות:
הדרכה על תוכנת windows.
חוות דעת:
היה מעולה, הייתי מרוצה מהכל! קיבלתי הדרכה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גל שווץ, ראשון לציון.
משוב: 07/04/2019
תיאור השירות:
התקנת נקודות רשת למחשב בדירה.
חוות דעת:
טדי היה מעולה, נחמד, חביב, נתן שירות טוב, עשה אחלה עבודה, הגיע בזמן ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניצן פלג, ראשון לציון.
משוב: 17/03/2019
תיאור השירות:
טיפול בהגדרת מדפסת וחיבורה למחשב מחדש לאחר החלפת switch.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! הוא אף ניסה לעזור טלפונית בטרם הגיע. טדי מקצוען ברמה גבוה , מאוד שירותי ונעים להיעזר בשירותיו. אין ספק שאשתמש בשירותיו גם בפעם הבאה
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרה כהן, ראשון לציון.
משוב: 17/03/2019
תיאור השירות:
חיבור מדפסת משולבת בבית פרטי.
חוות דעת:
טדי היה בסדר גמור, מקצועי, אדיב, סבלני, עשה עבודה טובה, הגיע בזמן ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירב אבינועם, ראשון לציון.
משוב: 23/01/2019
תיאור השירות:
תיקון חיבור במחשב.
חוות דעת:
היה מקסים, נחמד מאוד. הוא נתן שירות מצוין, היה זמין , הגיע זריז וטיפל בבעיה נקודתית ואמר את האמת ולא ניסה למכור דברים.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירי קוגן, ראשון לציון.
משוב: 20/01/2019
תיאור השירות:
תיקון של מחשב נייד.
חוות דעת:
היה פשוט מעולה, בחור ממש מקסים! הוא נתן שירות מצוין, הגיע עד הבית לקחת את המחשב למעבדה והחזיר אותו בשעה נוחה. הוא גם נתן אחריות על העבודה והיה פשוט עשר. הייתי מרוצה מהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרית ישי, ראשון לציון.
משוב: 10/12/2018
תיאור השירות:
החלפה של הארד דיסק במחשב נייד ושדרוג של מערכת הפעלה.
חוות דעת:
הוא ממש בסדר גמור. קרה לי במוצאי שבת שהתקלקל לי המחשב והוא ממש עזר לי בטלפון והיה זמין על הקו. הוא אדם מדהים ומבחינה מקצועית עשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 147 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק