מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
טדי
ציון כללי:
9.67
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.76
זמנים 9.74
מחיר 9.59
איכות 9.66
דירוג כללי 9.67
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
דין קפלן, תל אביב.
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
התקנת נקודת רשת.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא נתן לי מענה מאוד טוב עוד בטלפון, כבר כשהתקשרתי וענה על השאלות. קבעתי איתו והגיע תוך יומיים מאותו הרגע וגם כשהגיע היה מאוד נעים ומקצועי, עשה עבודה טובה במחיר טוב לדעתי.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
ליאור מ. תל אביב.
משוב: 05/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייד.
חוות דעת:
היה מעולה, הייתי מרוצה מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענבר שני, תל אביב.
משוב: 27/08/2019
תיאור השירות:
התקנת מערכת הפעלה למחשב ותיקון רכיבי הפעלה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! נתן שירות מלא, כל דבר שרצינו קיבלנו! מקצועי, השיג את התוצאה הרצויה, אסף את המחשב מהבית והחזיר אותו בסיום התיקון ועמד בזמנים לגמרי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמיר אטיאס, תל אביב.
משוב: 19/08/2019
תיאור השירות:
התקנת כונני רשת במחשב נייח והתקנת תוכנות במחשב נייד.
חוות דעת:
הוא היה אצלי ועשה את העבודה, אבל אחרי יומיים ראיתי שהכל הפסיק לעבוד במחשב נייח ובמחשב הנייד ראיתי שהוא לא התקין את התוכנות כמו שצריך ושחסר דאטה. כשפניתי אליו הוא התחיל לקלל אותי. גם מבחינת התשלום הוא ביקש משהו אחר שאמר מראש, יש לי מזל שלא הספקתי לשלם לו.
איכות
0
מחיר
0
זמנים
0
יחס
0
0
כללי
גירסאות
שי לינדנר, תל אביב.
משוב: 18/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת מחשב והחלפת הארד דיסק במחשב נייד של חברת לנובו.
חוות דעת:
היה אחלה, מאד נחמד, נתן שירות טוב וגבה מחיר טוב.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרב א. תל אביב.
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת מחשב שבור ומתן הצעת מחיר.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלן ד. תל אביב.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
איפוס סיסמא במחשב נייד של חברת דל.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא הגיע בזמן מתי שקבענו, עבד מסודר, מקצועי ומהיר. ממש עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן היללי, תל אביב.
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
איתור תקלה במחשב נייח.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! מאוד נחמד, ברור ומקצועי, הגיע במהירות ולצערי הוא לא יכל לפתור את הבעיה והפנה אותי לגורמים המתאימים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיטל פורבט, תל אביב.
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייד של חברת LENOVO.
חוות דעת:
טדי היה אצלי אתמול ופשוט אין דברים כאלה. היה לי באג במחשב שמחק את כל מה שהיה עליו. טדי הגיע עד אלי, פתר את הכל בכלום זמן ובכלום כסף, ממש מדהים. בחיים לא נתקלתי באיש מקצוע כזה, הוא סופר מקצועי ועשה אחלה עבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמעון אגסי, תל אביב.
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
תיקון ספק-כח.
חוות דעת:
היה מצויין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 121 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק