מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אסף
ציון כללי:
9.11
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.89
זמנים 9.88
מחיר 9.88
איכות 8.78
דירוג כללי 9.11
התפלגות

מחושב על 9 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
רון קליין, שורש.
אשרור: 06/11/2019
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
קנייה והתקנת מזגן של חברת אלקטרה 1 כ"ס.
חוות דעת:
הוא היה מעולה. עבד בשקט תיקתק הכל יפה אסתטי ולעניין. מאוד אדיב. אחלה מחיר ואחלה שירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מומי בן דור, בית שמש.
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן ישן של חברת תדיראן שלא קירר, כולל החלפת קבל.
חוות דעת:
הוא היה נפלא! הגיע, נתן שירות סוף הדרך, היה עם אשתי ובאמת היה ישר ולא ניסה לדחוף עוד דברים ולעשות קונצים. המחיר שלו היה בסדר לגמרי, הוא נתן שירות אדיב, ממש היה חבל על הזמן ונהנינו מהשירות שלו! נוסף על כך הוא השאיר את הקבלים הישנים וללא ספק ניעזר בו עוד פעם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ילנה דובוביצקי, בית שמש.
משוב: 06/06/2019
תיאור השירות:
התקנת שתי מזגנים, 2.5 כ"ס ו1 כ"ס.
חוות דעת:
אסף פשוט מדהים! מבחינה מקצועית הוא עשה הכל בצורה זהירה וטובה, הגיע בזמן בלי שום בעיות, והכל עבר חלק. לאחר מכן גם הזמנתי אותו לבצע התקנת מזגן נוספת בבית ההורים שלי. כשגילה שיש מזגן טוב וזול יותר עבורם הוא גם הגיע פעם נוספת להחזיר להם את הכסף. הוא מאוד הוגן ובהחלט מעולה מכל הבחינות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לדיצ'יה צרויה, בית שמש.
משוב: 07/05/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן אלקטרה 1 כ"ס.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא היה מקצועי והמחיר היה סביר מאוד לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דבורה לוין, ירושלים.
אשרור: 05/12/2019
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא בא לדירה, בדק את המזגן ולא הצליח לאתר את הבעיה. אחריו בא מישהו אחר ופתר את הבעיה. הוא לקח עלות ביקור, התייחס יפה ועמד בזמנים.
איכות
1
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
3
כללי
גירסאות
ליאת רוזנברג, מבוא ביתר.
משוב: 06/05/2019
תיאור השירות:
בדיקת תקלה במזגן מרכזי אינוורטר, 4 כוח סוס של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא בחור טוב. הגיע ואבחן תקלה בכרטיס האלקטרוני, הזמנתי גם את הביטוח והם אבחנו בעיה נוספת במנועים. הוא אבחן נכון, אבל אני לא באמת יודעת האם הביטוח היו לא אמינים או שהוא פספס את התקלה במנועים. הוא היה ממש חמוד ואמין, הגיע בזמן והיה תקשורתי, נוח מבחינת אפשרויות התשלום.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רבקה כהן, ירושלים.
משוב: 07/03/2019
תיאור השירות:
התקנת שלושה מזגים רגילים בדירה.
חוות דעת:
הוא התקין לי מזגנים ואני חושבת שהם בסדר ובכללי הוא היה נחמד וסימפטי.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלירן שי שלמה, שדרות.
משוב: 05/06/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן רגיל של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
ממליץ בחום! שירות טוב, מהיר ויעיל, והמחיר הוגן, הוא התקין לי מזגן וסיים תוך שעתיים, ממש תקתק. הוא תותח, מאוד נהניתי :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נ. ו. בית שמש.
משוב: 25/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי.
חוות דעת:
היה מעולה! האו הגיע בזמן, הייתי מרוצה מהיחס שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 9 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק