מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
משה
ציון כללי:
9.64
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.79
זמנים 9.71
מחיר 9.36
איכות 9.71
דירוג כללי 9.64
התפלגות

מחושב על 14 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אורן פאר, רמת גן.
משוב: 11/11/2019
תיאור השירות:
החלפת קליפסים בתריס כנפיים והתקנת שלב.
חוות דעת:
משה היה מצוין, מגיע לו עשר בהכל! מקצועי, עשה עבודה טובה, הגיע בזמן ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

אנשי תריסים נוספים באזור רמלה-לוד

מיקי נגלר, תל אביב.
משוב: 30/10/2019
תיאור השירות:
תיקון סוגר של תריס שלבים.
חוות דעת:
משה היה אחלה. הגיע בזמן, עבד בצורה נקיה, סיים את עבודה מהר והמחיר היה סביר. ממליץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אתי וולמן, רמת גן.
משוב: 23/09/2019
תיאור השירות:
החלפת שלבים בתריסים.
חוות דעת:
הוא משהו יוצא מן הכלל, הוא תיקן לי חלקים בתריסים שבכלל לא ביקשתי, עבר על הכל והשאיר לי גם חלקים רזרביים. לא יכולתי לבקש יותר טוב מזה. הוא היה מקסים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי ס. רמת גן.
משוב: 11/11/2019
חוות דעת:
פשוט נהדר! הגיע מהר והתאים עצמו ללו"ז. העבודה מהירה ויעילה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאת בכר, ראשון לציון.
משוב: 04/11/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה.
חוות דעת:
היה בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שני ., תל אביב.
משוב: 28/10/2019
תיאור השירות:
תיקון חלון שלא נסגר.
חוות דעת:
השירות שלו היה טוב מאוד. הוא תיקן חלון שלא נסגר כי התריסים הפריעו לו להיסגר. הוא לא היה צריך להחליף חלקים כלשהם. זה לא פתר במאה אחוז את הבעיה אבל זה פתר בהרבה מאוד אחוזים וזה כרגע נסגר לפחות. הוא פתר את הבעיה תוך חמש דקות, הגיע בזמן והיה ממש נחמד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נורית לוי, תל אביב.
משוב: 23/09/2019
תיאור השירות:
תיקון סוגר בחלון.
חוות דעת:
אני מבסוטית מאוד! הוא מקצועי, הוא עשה את העבודה צ'יק צ'ק, הכל היה פיקס.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרים אביעזר, גבעתיים.
משוב: 23/09/2019
תיאור השירות:
תיקון של תריס גלילה חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, תיקן את הבעיה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רעות גל, תל אביב.
משוב: 26/05/2019
תיאור השירות:
תיקון תריסים.
חוות דעת:
הוא היה חמוד ברמות, עבד נקי ומסודר, היה מהיר והגיע על הדקה. מחיר הכי הוגן שמצאתי ועבודה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי גלבר, ראשון לציון.
משוב: 24/08/2019
תיאור השירות:
תיקון במספר רשתות.
חוות דעת:
הוא היה על הכיפאק, בחור הגון ומחיר הוגן. עשה עבודה טובה, אני ממליץ עליו.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 14 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק